مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

خطوط تولید کارخانجات نساجی بروجرد فعال است

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: خطوط تولید کارخانجات نساجی بروجرد فعال است و کارگران بدون تعطیلی مشغول کار هستند.
مهدی شریف طبع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تعطیلی خطوط تولید کارخانجات نساجی در روزهای آینده منتشر شده که موجب نگرانی کارگران این کارخانه شده است.  وی ضمن رد این شایعات گفت: برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی وابسته به برخی جریانات، با اهداف سوء این مطالب را منتشر می کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: بازرسان این اداره هر روز وضعیت کارخانجات نساجی بروجرد را رصد می کنند که طبق این بررسی ها و بازدیدها، تعطیلی کارخانه و اخراج کارگران صحت ندارد.
وی اظهار کرد: خط تولید ریسندگی کارخانه نساجی بروجرد به دلیل نبود مواد اولیه بطور موقت چند روز تعطیل شده است اما در روزهای آینده با تامین مواد اولیه فعالیت این خط با کارگرانش از سر گرفته می شود.
شریف طبع افزود: تعطیلی خط ریسندگی و سایر خطوط به دلیل نبود مواد اولیه در سال های گذشته نیز اتفاق افتاده و مبحث تازه ای نیست ولی متاسفانه شایعه سازی برخی افراد و انتشار آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی فقط باعث ایجاد دغدغه فکری و بازی با روح و روان مردم می شود.
وی با اشاره به تعطیلی کارخانه در برخی از روزهای هفته گفت: تعطیلی هر واحد صنعتی در روزهایی خاص بستگی به سیاست مدیریتی و تامین مواد اولیه دارد که نساجی نیز از این قضیه مستثنی نیست.
شریف طبع در خصوص خبر قطع گاز و تعطیلی واحدهای صنعتی و نساجی اظهار کرد: هر ساله در آغاز فصل سرما و برودت هوا به تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی اعلام می شود که احتمال افت فشار گاز وجود دارد و باید در حالت آماده باش و تامین سوخت جایگزین باشند.
به گفته وی، هر واحد صنعتی، تولیدی و معدنی از جمله نساجی می تواند برای دریافت سوخت جایگزین به اداره صنعت، معدن و تجارت مراجعه کند تا در صورت برودت هوا و افت فشار گاز، تولیدات کارخانه متوقف نشود.
وی افزود: در حال حاضر اغلب واحدهای صنعتی و تولیدی با فروش محصولات خود مشکل دارند و کارخانه نساجی نیز با این مشکلات مواجه است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تاکید کرد: رسانه ها باید به جای دامن زدن به مشکلات و بزرگنمایی برخی شایعه ها برای رونق و بهبود تولید و اقتصاد شهرستان کمک کنند.
کارخانجات نساجی بروجرد در اواخر سال 1387 تعدادی از کارگران خود را تعدیل کرد ولی بعد از چند ماه و به تدریج از نیروهای اخراجی دعوت به کار کرد.
در حال حاضر بیش از یک هزار کارگر در کارخانجات نساجی بروجرد مشغول بکار هستند.
حدود 35 درصد صنایع استان لرستان در شهرستان بروجرد واقع شده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد