مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

وظایف ادمین پیج چیست؟!

مقدمه

اگر به پیج های پربازدید و محبوب اینستاگرام نگاه بیندازید متوجه پست گذاری منظم و تولید محتوای حرفه ای و جواب دادن منظم به دایرکت اینستاگرام می شوید اما دلایل پیشرفت این پیج ها چیست؟ در حقیقت داشتن یک ادمین حرفه ای دلیل موفقیت این گونه پیج ها است. وقتی یک ادمین پیج نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت کند و از وظیفه خود آگاه باشد می تواند بازدید پیج اینستاگرام را افزایش دهد و موجب افزایش فروش اینستاگرام شود. زمانی که شما اکانت اینستاگرام ایجاد می کنید و قصد دارید پیج شما در اینستاگرام شناخته شود باید وظایف ادمین اینستاگرام را بدانید تا بتوانید مطابق با اصول اینستاگرام عمل کنید. اگر شما می‌ خواهید پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید و برای جواب دادن به دایرکت اینستاگرام یک ادمین استخدام کنید این مطلب را مطالعه کنید تا با وظایف ادمین اینستاگرام آشنا شوید.

 

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

  • انتشار منظم و مرتب پست و استوری در اینستاگرام

از مهمترین وظایف یک ادمین انتشار منظم پست و استوری متناسب با موضوع پیج است. شما می توانید از قسمت اطلاعات پیج اینستاگرام ساعاتی که فالوورهای شما آنلاین هستند را مشاهده کنید و در همان ساعت پست و استوری خود را منتشر کنید تا فالورهای پیج بتوانند پست و استوری شما را ببینند و این موضوع باعث افزایش فروش اینستاگرام شود.

  • تولید محتوای حرفه ای

از دیگر وظایف ادمین پیج تولید محتوا متناسب با موضوع پیج است. اگر شما قصد افزایش فروش اینستاگرام و بالا بردن پیج اینستاگرام را دارید باید محتوای یونیک و جدید ایجاد کنید و محتوای هایی که قبلا توسط افرادی دیگر تولید شده اند را استفاده نکنید. برای تولید محتوا متفاوت می توانید از فیلم، جملات جذاب استفاده کنید. برای افزایش فروش اینستاگرام باید محتوایی حرفه‌ ای تولید کنید.

  • افزایش فالوور های واقعی اینستاگرام

یکی از وظایف دیگر ادمین پیج افزایش فالوور های واقعی اینستاگرام است. اگر شما محتوای یونیک تولید کنید و با اصول تولید محتوا در اینستاگرام آشنا باشید می توانید فالوور های واقعی جذب کنید و از آن طرف جذب فالوور واقعی موجب افزایش فروش اینستاگرام می شود و دایرکت شما برای خرید محصولات شلوغ می شود.

  • افزایش کامنت و لایک

اگر شما فالوورهای واقعی داشته باشید اما پست های شما لایک و کامنت نداشته باشند پیج شما در اکسپلور وارد نمی شود. برای افزایش لایک و کامنت ها باید محتوای جذاب تولید کنید. شما می توانید چالش های جذاب ایجاد کنید تا کاربران جذب شما شوند و لایک کامنت و پست های شما افزایش یابد. اگر شما پیج فروش محصولات دارید می توانید با تولید محتوای جذاب متناسب با موضوع پیج خود لایک و کامنت را بالا ببرید و از این راه کسب درآمد کنید.

  • انتقاد پذیر بودن

ادمین پیج اینستاگرام باید روحیه انتقاد پذیری بالایی داشته باشد و باید خود را برای شنیدن انتقاد ها از طرف کاربران آماده کند. اگر تولید محتوای شما منحصر به فرد باشد باز هم ممکن است پست ها و استوری شما برای بسیاری از افراد جالب نباشد و نظرات منفی خود را در قالب پیام دادن به دایرکت یا کامنت گذاشتن به شما انتقال دهند. شما ممکن است در دایرکت اینستاگرام خود واکنش های منفی از کاربران خود دریافت کنید اما نباید سرد شوید و سعی کنید با جواب دادن به دایرکت ها و خونسرد بودن این روز ها را پشت سر بگذارید.

  • امنیت پیج با فالوور ها را حفظ کند

ادمین اینستاگرام باید نسبت به حفظ امنیت کاربران و پیج اینستاگرام احساس مسئولیت کند و صفحه اینستاگرام را به افرادی که در زمینه حفظ امنیت پیج فعالیت می‌ کنند واگذار کند.

  • آشنایی کامل با نرم افزارهای گرافیکی

ادمین پیج باید با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی کامل داشته باشد و محتوایی جذاب ایجاد کند. ادمین باید از نرم افزارهایی مانند افترافکت، فتوشاپ، پریمیر استفاده کند و عکس ها و فیلم ها را ادیت بزند.

  • در تولید محتوا خلاقیت داشته باشد

ادمین پیج باید محتوای ارزشمند تولید کند و در تولید محتوا خلاقیت داشته باشد. ادمین باید در مورد موضوع های جالب محتوا سازی کند. موضوعات محتوا باید با یک دیگر متفاوت باشند تا پیج اینستاگرام خسته کننده نباشد بلکه سرگرم کننده باشد.

  • استفاده از هشتگ های مناسب با موضوع پست

ادمین اینستاگرام باید متناسب با موضوع پست ها استوری ها از هشتگ های مناسبی استفاده کند تا کامنت لایک و فالوور های پیج افزایش یابد. ادمین باید در هشتگ گذاری پست ها و استور ها موفق باشد از این راه می تواند باعث افزایش فروش اینستاگرام شود.

  • مدیریت کردن تبلیغات اینستاگرام

ادمین اینستاگرام باید به مخاطبان و فالوور های پبج خود احترام بگذارد و هر نوع تبلیغی را در پیج نگذارد. برخی از تبلیغات برای مخاطبان آزاردهنده و خسته کننده است و ادمین باید تبلیغات پیج اینستاگرام را مدیریت کند. تبلیغات بیش از حد باعث ترک فالوور ها از پیج اینستاگرام شما می شود.

 

مدیریت دایرکت اینستاگرام

اگر شما یک پیج فروش محصولات و خدمات دارید باید برای مدیرت دایرکت اینستاگرام ادمین استخدام کنید. از وظایف دیگر ادمین جواب دادن به دایرکت می باشد و باید به صورت منظم به دایرکت ها پاسخ دهد، تا خریداران در کمترین زمان محصولات خود را خریداری کنند. اگر شما از طریق دایرکت محصولات خود را می فروشید باید ادمینی داشته باشید که در کمترین زمان دایرکت ها را جواب دهد، زیرا اکثر خریداران برای خرید محصولات و خدمات شما به داریکت پیام می دهند و اگر داریکت ها را دیر جواب دهید خریداران از خرید خود پشیمان می شوند.