مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فقط 35 درصد صنعت نساجی فعال‌ است

 در حالی که بیش از پنج ماه از توافق نامه ایران و گروه ۱+۵ می‌گذرد و امیدواری نسبت به بهبود صنایع بیش از پیش شده است، اما صدای گلایه صنعت نساجی در این مدت بلند شده است.  
ادامه مطلب ...

قلب‎های مضطربی که پارچه می‎بافند..

 قلب‎هایی که مدتی است با اضطراب و نگرانی پارچه می‎بافند و نمی‎دانند بعد از چند سال زحمت کشیدن در پای دستگاه‎های ریسندگی، بافندگی و رنگرزی عاقبت‎شان به کجا خواهد رسید.
تار و پودی که این روزها با نگرانی و دلهره بافته می‎شود و چند وقتی است که سایه سنگین بیکاری بر سر آنها سایه افکنده است نگران اخراج شدن هستند.  
ادامه مطلب ...

افزایش سرمایه بالای 1000% شپلی و خروج از 141 در دسترس

از مسئولان نظارتی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت پلی اکریل حداقل انتظار قانونی این است، با توجه ناگزیر بودن این شرکت مبنی بر خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت ، در اسرع وقت نسبت به شفاف سازی افزایش سرمایه جهت جلوگیری از سفته بازی اقدام کنند. 
ادامه مطلب ...

کارخانجات نساجی بروجرد تعطیل نمی‌شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی‌های انجام شده با هیئت مدیره کارخانجات نساجی این شهرستان منتج به ادامه حیات کاری و عدم تعطیلی آن شد. 
ادامه مطلب ...

پرداخت50 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به نساجی بروجرد

استاندار لرستان گفت: 50 میلیارد تومان تسهیلات با حداقل سود بانکی تا یک ماه آینده به عنوان سرمایه در گردش به کارخانجات نساجی بروجرد اختصاص می شود.

  ادامه مطلب ...

رکود صنایع در ۳ ماه گذشته تشدید شده است/ انباشت ۲ برابری محصولات در انبارها

عضو انجمن صنایع نساجی از تشدید رکود در این صنعت طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت: اوضاع صنعت نسبت به گذشته بسیار بدتر شده، موجودی انبار کارخانه‌ها افزایش یافته و برخی واحدها تعطیل شده‌اند. 
ادامه مطلب ...

جهش قیمت پلیمرها در بازار آزاد

روزنامه دنیای اقتصاد در صفحه بورس کالا نوشت: بازار محصولات پتروشیمی با محوریت پلیمرها مدتی است که شرایط جذابی ندارد.
 در این گزارش که در شماره چهارشنبه 25 آذر 1394 خورشیدی به قلم محمدحسین بابالو انتشار یافته است، می خوانیم: پایین بودن نسبی حجم معاملات در بورس کالا، افت عرضه ها در بازار داخلی و نهایتا صعودی شدن قیمت ها برخی از واقعیت های بازار را تشکیل می دهد که شرایط جذابی را ترسیم نخواهد کرد. با توجه به واردشدن به روزهای سرد سال و افت تقاضا برای حجم بزرگی از محصولات پلیمری، عدم جذابیت بازارهای صادراتی محصولات نهایی همچون بازار عراق یا سوریه، مشکلات نقدینگی، نوسان قیمت دلار و سقوط بهای نفت خام در بازارهای جهانی، دورنمای روشنی پیش روی بازار قرار نداد که می تواند سیگنال خطرناکی برای حجم تولید در صنایع پایین دستی رقم بزند.  
ادامه مطلب ...

چرا صنعت نساجی در ایران جان نمی‌گیرد؟

 اهمیت استقلال ملی در تامین پوشاک و جنبه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی مدیریت زنجیره تولید آن از هر زاویه‌یی که مورد بررسی قرار گیرد یک موضوع کاملا راهبردی است. موضوعی که ظاهراً کمترین ارزش را در نزد تصمیم‌گیران سیاست‌های کلان صنعتی کشور داشته است.  
ادامه مطلب ...