مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نیاز ۴۰۰ میلیون دلاری نساجی

دبیر انجمن نساجی مطرح کرد نیاز ۴۰۰ میلیون دلاری نساجی/لزوم ایجاد تعرفه ترجیحی میان ایران و هند خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنایع نساجی ایران گفت: این صنعت سالانه به طور متوسط ۴۰۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری و ورود ماشین‌آلات نیاز دارد. به گزارش خبرگزاری فارس ، علیرضا حائری در نشست هیأت ‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با سفیر هند و جمعی از فعالان صنعت نساجی دو کشور اظهار داشت: تولید ناخالص داخلی ایران بر اساس برابری قدرت خرید در حدود هزار میلیارد دلار و بر اساس نرخ ارز رسمی در حدود 470 میلیارد دلار است که از این نظر، هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا هستیم. ادامه مطلب ...

با ارسال مطلب در انجمن شارژ رایگان بگیرید!

سلام دوستان
تیم مدیریت انجمن تصمصم گرفته به منظور تشویق دوستان به فعالیت بیشتر در انجمن وبرای عزیزانی که در هر هفته مطالب بیشتری منتشر می کنند جوایزی اعطا کند.

هر هفته به 2 نفر که پست های بیشتری منتشر کنند شارژ ایرانسل یا همراه اول پرداخت می شود.
شرایط:
1- هر نفر در هفته حداقل 5 پست داشته باشد
2- مطالب باید در موضوعات مربوط به سایت باشد.
3-از درج مطالب تکراری پرهیز کنید.

با تشکر

۳ میلیون یورو معافیت برای ورود ماشین آلات صنعتی صنایع در خراسان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در ۹ ماهه سال جاری با صدور۹۷ فقره مجوز معافیت گمرکی، کارآفرینان صنعت و معدن استان از ۳ میلیون یورو معافیت حقوق ورودی برای ماشین آلات خارجی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ناصر فخرموحدی اظهار داشت: ارزش مجموع ماشین آلات وارد شده مشمول معافیت 34.5 میلیون یورو است که کارآفرینان صنعت و معدن استان از پرداخت ۳ میلیون یورو حقوق ورودی آن معاف شده اند.

وی گروه صنعتی ماشین آلات فوق را به ترتیب شامل: صنایع شیمیایی و دارویی، فلزی، کانی غیرفلزی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، صنایع چوب، کاغذ، چاپ و سلولز و خودرو، قطعات و نیرو محرکه ذکر کرده و گفت: این ماشین آلات از کشورهای آسیایی و اروپایی وارد کشورمان شده است.

استخدام مهندس نساجی در پاکدشت

کارخانه نساجی در پاکدشت در , زمینه رنگرزی پوشاک نیازمندبه , مهندس نساجی آشنابه رنگرزی میباشد 22069810

نسخه جدید نوار ابزار تخصصی نساجی

با نصب نوار ابزار گیل تکس هر بار که مرورگرتان را باز می کنید از جدیدترین آپدیت های سایت و اخبار نساجی بدون ورود به سایت مطلع شوید.همچنین مستقیم در گیل تکس جستجو کنید. این افزونه کم حجم و بسیار سبک است. برای دانلود نسخه جدید از لینک زیر استفاده کنید.


https://s3.amazonaws.com/com.alexa.toolbar/atbp/yG7IrQ/download/index.htm

آمار تجارت 10 ماهه ایران

آمار تجارت غیرنفتی کشور در 10 ماهه سال 1391 اعلام شد. به گزارش ایسنا، در حالی که گمرک ایران هنوز به صورت رسمی آمار تجارت غیرنفتی کشور را در 10 ماهه سال جاری منتشر نکرده است، وزیر امور اقتصادی و دارایی در تازه‌ترین اظهارات خود حجم صادراتغیرنفتی و واردات کشور را در این مدت به ترتیب 34.5 و 43.7 میلیارد دلار اعلام کرد. ادامه مطلب ...

کارگاهای آموزشی تجهیزات پیشرفته تصویربرداری و آنالیز مواد


پارک علم و فناوری  استان گیلان با همکاری شرکت نانورادبهان  برگزار میکند

"کارگاههای آموزشی تجهیزات پیشرفته تصویر برداری و آنالیز"

تئوری و عملی

کارگاهها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برای ارتقای توانمندیهای علمی دانش پژوهان و متخصصین در خصوص دستگاههای زیر بر گزار میشود

  •     میکروسکوپ نیروی اتمی   ( ( Atomic Force Microsopy   
  •    میکروسکوپ نیروی مغناطیسی   (Magnetic Force Microsopy) 
  •   میکروسکوپ نیروی الکتریکی  (Electric Force Microsopy) 
  •   میکروسکوپ تونلی روبشی   (Scanning Tunneling Microscope)
  •    طیف سنج جذب اتمی (Atomic Absorption) 
  •     کروماتو گرافی مایع  (High Performance Liquid Chromatography)
  •    کروماتوگرافی گازی (gas chromatograghy)                   
  •  
  • کارگاهها بنحوی تنظیم شده اند که دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  و همچنین پژوهشگران در رشته های مرتبط با علوم نوین در حوزهای علوم ،مهندسی و پزشکی  میتوانند بهره لازم را کسب نمایند

دانلود پوستر

ادامه مطلب

مشکلات نساجی مازندران با وعده حل نمی‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وعده‌های دولت درخصوص مشکلات نساجی مازندران عملی نشده است، گفت:‌ من به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر می‌دهم که چرا با وجود گذشت سالیان زیاد و دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات این واحد صنعتی اقدام عاجلی نکرده‌ است.

به گزارش خانه ملت، سید هادی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات نساجی مازندران بسیار برجسته شده و وعده‌ها درخصوص رفع مشکلات آن کاملا بی‌اثر شده است، گفت: من به آقای غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر می‌دهم که چرا با وجود گذشت سالیان زیاد و دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات این واحد صنعتی اقدام عاجلی نکرده‌ است.

ادامه مطلب ...