مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

صنعت نساجی می‌تواند از بزرگترین صنایع کشور باشد

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان گفت: صنعت نساجی می‌تواند از بزرگترین صنایع کشور باشد.
 خسرو کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص صنعت نساجی، اظهار کرد: صنعت نساجی، صنعتی سنتی در دنیا است که البته الیاف و مواد جدیدی به آن وارد شده اما در حاضر در اصفهان که استانی سرآمد در صنعت نساجی بود به آن بی‌توجهی می‌شود. 
ادامه مطلب ...

نساجی هلال در مسیر رسیدن به جایگاه نخست خاورمیانه قرار دارد

رئیس جمعیت هلال احمر با عنوان این مطلب که شرکت نساجی هلال‌ ایران در مسیر رسیدن به جایگاه نخست در خاورمیانه گام بر می دارد، بر حمایت همه‌جانبه به منظور حل مشکلات و تامین نیازهای جمعیت هلال احمر از طریق شرکت نساجی هلال تاکید کرد. 
ادامه مطلب ...

حکایت خصوصی سازی به کجا رسید


مشکلات پیش روی واگذاری‌ها، دولتی شدن بنگاه‌های واگذار شده و انحراف فرایند خصوصی‌سازی از اهداف ترسیم شده، از جمله نکاتی است که عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح عملکرد خصوصی‌سازی در کشور مطرح می‌کند. 
ادامه مطلب ...

فهرست برترین واحدهای صنعتی و معدنی سال 1393

در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن از 51 واحد صنعتی و معدنی و پیشکسوت نمونه شامل 5 طرح نمونه سال 93؛ یک نفر پیشکسوت معدنی؛ 4 نفر پیشکسوت صنعتی؛ یک جوان صنعتگر نمونه؛ دو شهرک صنعتی نمونه؛ 4 معدن نمونه سال 93 از حیث بهره‌برداری معادن روباز؛ 3 معدن نمونه سال 93 از لحاظ بهره‌برداری معادن زیرزمینی؛ 4 فقره صنایع معدنی؛ یک فقره واحد تحقیقاتی معادن نمونه؛ یک نفر مکتشف نمونه معدنی و 25 واحد صنعتی نمونه سال 93 توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل شد. 
ادامه مطلب ...

نعمت‌زاده: قانون جدید تجارت، مخرب کسب‌وکار


موقتی بودن قانون جدید تجارت یکی از ایراداتی است که به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت موجب شد تا شورای نگهبان اجرای آن‌را متوقف کند.
به گفته محمدرضا نعمت‌زاده، قانون جدید تجارت ایران برای دوره چهارساله تدوین شده است و به همین دلیل نمی‌توان برای تمام بخش‌های صنعتی و تجاری از آن استفاده کرد. این درحالی‌ است که قانون پیشین با وجود آنکه قدمتی 80 ساله دارد طی این مدت تنها دو تا سه نوبت اصلاح داشته است  این امر بیانگر کامل و دقیق بودن این قانون است. 
ادامه مطلب ...

مشکلات کارخانه نساجی مازندران بررسی شد

در جلسه ای با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، مشکلات کارخانه نساجی مازندران بررسی شد.علی احسانیˈ معاون استاندار مازندران در این جلسه احداث کارخانجات جدید، حمایت از ساخت کارگاههای تولیدی و مدد رساندن به واحدهای تولیدی که بنا به دلایلی دچار توقف شده اند را از ملزومات ایجاد اشتغال و بهره وری در استان دانست. 
ادامه مطلب ...

عرضه نخستین برند پوشاک ایران در بازارهای خارجی

 فعال بازار پوشاک گفت: ظرفیت زیادی برای تولید و عرضه پوشاک با برند ایرانی در کشور وجود دارد ولی بسیاری از فعالان صنعت پوشاک به کپی‌کاری پوشاک خارجی و عرضه آن با برندهای خارجی اقدام می‌کنند.
صدرا شریعتمداری در یک نشست خبری با تشریح 3 عامل تعیین کننده موفقیت برندها در بازارهای جهانی، اظهار داشت: متأسفانه برخی از تولیدکنندگان ایرانی، پوشاک تولیدی را با برند خارجی به بازار عرضه می کنند و نوآوری در تولید ندارند، در حالی که تلفیق نوآوری، طراحی مناسب و مواد اولیه با کیفیت ایرانی می تواند زمینه ساز موفقیت یک برند در بازارهای داخلی و بین المللی باشد. 
ادامه مطلب ...

قاچاق، مشکل صنعت نساجی کشور است

نایب رئیس انجمن صنایع نساجی خراسان رضوی:
قاچاق، مشکل صنعت نساجی کشور است

نایب رئیس انجمن صنایع نساجی خراسان رضوی گفت: قاچاق منسوجات به داخل کشور، عدم امکان تأمین مواد اولیه با کیفیت مطلوب و ارزان، افزایش قیمت تمام شده محصولات از مشکلات صنعت نساجی است. 
ادامه مطلب ...