مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

آغاز فراخوان شرکت در دهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران

فراخوان شرکت در دهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران آغاز شد.
به گزارش گیل تکس، بنابر اعلام دبیرخانه ، فناوری نساجی ، رنگرزی، چاپ و تکمیل ، منسوجات فنی و پوشاک ، علوم الیاف ، مدیریت نساجی ، نانوفناوری ، علوم رنگ از مهمترین محورهای این کنفرانس سه روزه است.
پژوهشگران برای ارسال مقاله تا 15نیمه آذر و برای ثبت نام و شرکت در این کنفرانس تا نیمه اسفند فرصت دارند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر ، ارسال مقاله و ثبت نام به نشانی اینترنتیhttp://tc.iut.ac.ir مراجعه کنند.
دهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران 7 تا 9 اردیبهشت 95 در اصفهان برگزار می شود.
افرادی که برای حضور در کنفرانس ثبت نام کنند به صورت رایگان به عضویت یکساله انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران در می آیند.

فعالیت برندهای معروف در کشور ساماندهی می‌شود

کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه در جلسه مشترک در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر لزوم ساماندهی فعالیت برندهای معروف در کشور تاکید کرد.  ادامه مطلب ...

قاچاق مانع اصلی توسعه صنعت پوشاک و نساجی است

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بررسی ها نشان می دهد تا زمانی که پدیده ای به نام قاچاق وجود دارد، توسعه صنعت پوشاک و نساجی با مانع اصلی رو به رو خواهد شد. 75 درصد تولیدات این بخش به واحدهای کوچک مربوط می شود. 
ادامه مطلب ...

برندهای فرش ماشینی و موکت به 40 الی 50 مورد افزایش می‌یابد

عضو هیأت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران گفت: تعداد برندهای عرضه‌کننده فرش ماشینی و موکت در فهرست اعطای کارت 10 میلیون تومانی برای خرید کالای ایرانی بسیار کم است.  ادامه مطلب ...

رشته پنبه‌کاران پنبه شد

 با کاهش قیمت جهانی پنبه، حدود 6 هزار تن پنبه در 7 ماه ابتدای سال جاری معادل 4 برابر مدت مشابه سال گذشته به کشور وارد شد که این امر بازار پنبه کاران را کساد و به سمت طرح خرید تضمینی روانه کرد.

  ادامه مطلب ...

عضو اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منصوب شد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، عضو اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور شد.

رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی پوشاک ایران با صدور حکمی از سوی حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، عضو اصلی این کارگروه شد.
بر اساس این گزارش محمود نبوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران به این حکم منصوب شده است که در حکم وی چنین آمده است:  ادامه مطلب ...

نعمت زاده: صنعت نساجی دوباره رونق می گیرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظلمی که در چند سال گذشته بر صنعت نساجی کشور رفت، درصدد هستیم این صنعت را دوباره در کشور رونق دهیم.
به گزارش گیل تکس، نعمت زاده عصر دوشنبه در بازدیداز نمایشگاه مطبوعات در تالار گفت وگوی نمایشگاه در یک نشست خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.
وی گفت: برای توسعه صنعت نساجی در کشور، کارگروه هایی در زمینه تولید پارچه، پوشاک، پتو، مواد اولیه و ماشین آلات تشکیل شده است. 
ادامه مطلب ...

گفتگو با بزرگ‌ترین صادرکننده فرش ایران

 بزرگ‌ترین صادرکننده فرش ایران گفت: در حال حاضر فرش دستبافت ایران به غیر از کشور اسرائیل به تمام کشورهای جهان صادر می شود.
برنده تندیس الماس، بزرگ‌ترین بیزینس‌من جهان و بزرگ‌ترین صادرکننده فرش کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص چشم انداز صنعت فرش پس از حذف تحریم‌ها بیان داشت: بازار فرش ایران در مجامع بین المللی با توجه به حذف تحریم‌ها چشم انداز خوبی دارد. 
ادامه مطلب ...