مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

آگهی های استخدام نساجی 30 مهر 92

مهندس نساج , جهت کاردرکارخانه نساجی(نخ) , واقع در شهرستان با حقوق مکفی

88790655 ـ 021

=============================

شرکت سیماب رزین , دعوت به همکاری جهت واحد مهندسی فروش , رشته های شیمی ، مهندسی نساجی و پلیمر , مسلط به زبان انگلیسی تخصصی و کامپیوتر

ایمیل : jobs@simabresin.com نمابر : 88031067


اسامی صادرکنندگان نمونه سال ۱۳۹۲

به گزارش گیل تکس، امسال پنج شرکت به عنوان صادرکننده ممتاز و ۴۵ شرکت دیگر نیز به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی معرفی شدند.

صادرکنندگان ممتاز آن دسته از صادرکنندگانی هستند که پنج سال موفق به دریافت عنوان صادرکننده نمونه ملی شدند. براین اساس شرکت‌های بازرگانی اکبر حاج کاظمیان، گروه صنعتی زرماکارون، شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا)، شرکت صادراتی فرآورده‌های خاورمیانه و شرکت کیسون به عنوان صادرکنندگان ممتاز سال ۱۳۹۲ معرفی شدند.اسامی ۴۵ صادرکننده نمونه ملی در سال ۱۳۹۲ به شرح زیر هستند: 
ادامه مطلب ...

هیاهو و حواشی جالب انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران که از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 29 مهرماه و همزمان با روز ملی صادرات در محل مجموعه ورزشی دوکوهه آغاز شده، با استقبال گسترده و پرشور این صنف بزرگ که حدود 11 هزار عضو فعال دارد، مواجه شده است.

به گزارش عصرایران، استقبال از این انتخابات به حدی است که عبور و مرور را در محدوده میدان سپاه و خیابان‌های طالقانی و پادگان ولیعصر (عج) با مشکل مواجه کرده است.
 
ادامه مطلب ...

معرفی و فروش ویژه کتاب تکمیل شیمیایی منسوجات


فروش ویژه کتاب تکمیل شیمیایی منسوجات
انتشارات ارکان دانش، اصفهان، قیمت 5800 تومان
دانشجویان و کارشناسان عزیز نساجی از این پس می توانند مطالب تکمیل های پیشرفته را به صورت یک کتاب فارسی در اختیار داشته باشند. به نظر می رسد که این کتاب بخشی از مطالب درس تکمیل 2 دوره کارشناسی و تکمیل پیشرفته دوره کارشناسی ارشد را تامین کند. این کتاب شامل 19 فصل بوده که مباحثی همچون تکمیل ضدروغن و آب، ضدچروک، ضد آتش، ضد الکتریسیته ساکن، پرکننده زیردست، ضد میکروب، عملیات آنزیمی، ضد بو، ضد لغزندگی و نرم کن، ضد چرکی، ضد پرزدهی، تکمیل الاستومری، بهبود ثبات رنگ، محافظت در برابر پرتو ماورابنفش، مقاومت در برابر حشرات و تکمیل های نوین به همراه فرمولهای کاربردی مطرح گردیده است.
 
ادامه مطلب ...

معرفی کتاب دانش و فناوری نانو الیاف پلیمری


فروش ویژه کتاب دانش و فناوری نانو الیاف پلیمری ویژه دانشجویان مهندسی مواد، نساجی، پزشکی، شیمی

فصل اول: مقدمه ای بر الکتروریسی

فصل دوم: مقدمه ای بر محلول های پلیمری

فصل سوم :مبانی الکتروریسی

فصل چهارم :عوامل مؤثر بر کیفیت نانوالیاف

فصل پنجم: خصوصیات نانو الیاف و بی بافت های تشکیل شده از آنها

فصل ششم :نانو الیاف کامپوزیتی

فصل هفتم:کاربردهای زیست پزشکی نانو الیاف

فصل هشتم:کاربرد لایه های نانو لیفی

فصل نهم: پیشرفت های اخیر در الکتروریسی

 
ادامه مطلب ...

تاثیر خاکستر حاصل از زائدات خرما در حذف رنگ از فاضلاب نساجی

در یک طرح تحقیقاتی بررسی شد
تاثیر خاکستر حاصل از زائدات خرما در حذف رنگ از فاضلاب نساجی
پژوهشگر مرکز تحقیقات علوم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یک طرح تحقیقاتی به بررسی مقایسه ای کارایی نانولوله کربن چند جداره با خاکستر حاصل از زائدات درخت خرما به عنوان جاذب طبیعی در حذف رنگ از فاضلاب نساجی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این طرح تحقیقاتی که در قالب پایان نامه توسط حسن کریمیان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی بهداشت محیط و دکتر حسین علیدادی و دکتر ادریس بذر افشان به عنوان اساتید راهنما انجام شد در مقیاس آزمایشگاهی و به صورت ناپیوسته با استفاده از نانو لوله کربن چند جداره، خاکستر حاصل از زائدات درخت خرما جهت حذف رنگ از فاضلاب نساجی مورد بررسی قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

نگاه صنعتگران به یکسان‌سازی نرخ ارز

به گزارش گیل تکس به نقل از دنیای اقتصاد،بخشنامه بودجه سال 93در حالی از سوی دولت یازدهم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که یکسان سازی نرخ ارز یکی از موضوعات مورد تاکید در این بخشنامه است. موضوعی که در لایحه بودجه امسال نیز از سوی دولت دهم مطرح و آنها خواستار تعیین قیمتی برای ارز در بودجه نزدیک به قیمت ارزها در مرکز مبادلات ارزی شدند.


حال با اینکه نزدیک به 7ماه از سال می‌گذرد، ارز به سمت قیمت واحدی پیش نرفته است و همچنان ارز سه‌نرخی (ارز مرجع برای واردات برخی از کالاهای اساسی، نرخ مبادله‌ای و نرخ بازار آزاد) است. برنامه دولت یازدهم برای یکسان‌سازی نرخ ارز در سال آینده در حالی است که پیش از این بسیاری از فعالان صنعتی با تاکید بر ضرورت تک‌نرخی شدن ارز معتقد بودند: تمام مشکلاتی که در مورد نرخ ارز و نحوه محاسبه تسهیلات و مابه‌التفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای و بازار آزاد ایجاد شده به خاطر این است که ارز تک‌نرخی نیست. به گفته آنها، در شرایطی که نرخ ارز در بازار به قیمت تعادلی برسد، باید برای تک نرخی کردن آن اقدام شود. بر اساس این گزارش، در حالی با آغاز به کار دولت یازدهم قیمت ارز ثبات نسبی را در دو ماه گذشته تجربه کرده که باید دید برنامه دولت برای یکسان‌سازی نرخ ارز در سال آینده تا چه حد امکان عملیاتی شدن دارد؟

  ادامه مطلب ...

دستورات جدید نعمت‌زاده به شافعی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجمع عمومی سالیانه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دستورات جدیدی به ریئیس هیات عامل این سازمان داد و خواستار ساماندهی امور مربوط به توسعه فازهای پارس جنوبی شد.
به گزارش مهر، مجمع عمومی سالیانه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور محمدرضا نعمت زاده رئیس مجمع، غلامرضا شافعی رئیس هیات عامل سازمان و سایر اعضای مجمع و هیات عامل ایدرو برگزار شد.
 
ادامه مطلب ...