مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ابهام در سرنوشت کلیدی‌ترین تصمیم تجاری دولت

در حالی نزدیک به 100 روز از آغاز به کار دولت یازدهم می‌گذرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت هنوز درباره یکی از کلیدی‌ترین تصمیمات تجاری دولت قبل یعنی توقف ثبت سفارش کالاهای اولویت 10 موضع‌گیری شفافی نداشته و مشخص نیست که بالاخره ثبت سفارش این گروه از کالاها متوقف باقی خواهد ماند یا آزاد خواهد شد.
به گزارش ایسنا، البته موضع‌گیری‌های مسئولان دولت یازدهم در گوشه و کنار حاکی از آن است که رویکرد دولت جدید محدود کردن واردات کالا نیست و شاید به همین دلیل هم بود که یکی از اولین تصمیمات دولت آزادسازی محدود و مشروط ثبت سفارش کالاهای اولویت 10 در شهریور امسال بود.
 
ادامه مطلب ...

آگهی استخدام یک شرکت تولیدی

یک شرکت تولیدی به منظور تکمیل کادر پرسنلی خود  از بین آقایان دارای تخصصهای  زیر دعوت به همکاری می نماید


ردیف

عنوان شغلی

مدرک تحصیلی

شرایط

1

مدیر کارخانه

مهندسی نساجی

حداقل سن 40 سال- حداقل 10 سال سابقه کار مدیریتی در صنعت نساجی

2

مدیر تولید

مهندسی نساجی

حداقل 5 سال سابقه فعالیت مرتبط  در زمینه تولید الیاف مصنوعی

3

کارشناس مهندسی و تولید

 

مهندسی نساجی

لیسانس  و فوق لیسانس مهندسی نساجی ( ترجیحا شیمی نساجی و الیاف پلیمری) ، حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه تولید الیاف مصنوعی

مهندسی پلیمر

 لیسانس  و فوق لیسانس مهندسی پلیمر حداقل 5 سال سابقه کار موثر در صنعت


شایان توجه اینکه محل کار حوالی شهر اصفهان می باشد لذا خواهشمند است  متقاضیان  واجد شرایط   رزومه خود را با عنوان  "Job Request" به آدرس پست الکترونیکی  aptheng@gmail.com و یا شماره فاکس  02189786468 ارسال نمایند


فرماندار مبارکه: مطالبات کارگران پلی اکریل درحال پیگیری است

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مطالبات پرسنل شرکت پلی اکریل ایران از سوی دستگاه های مسوول درحال پیگیری است.

ˈمهدی سلیمانیˈ روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: کمتر از 24 ساعت پس از اولین تجمع پرسنل این شرکت، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان مبارکه در روز نهم آبان جاری با حضور روسای دستگاه های ذیربط و مدیران شرکت پلی اکریل ایران برگزار و تصمیمات لازم برای پیگیری مطالبات صنفی پرسنل این شرکت اتخاذ شد.

  ادامه مطلب ...

حذف فلزات سنگین از آب با استفاده از نانو جاذب های سرامیکی

محققان پژوهشگاه مواد و انرژی در کرج با استفاده از نانو بلورهای هیدروکسی آپاتیت موفق به حذف فلز کادمیم از محلول های آبی شدند.
مجری طرح تولید نانو جاذب های سرامیکی گفت : هدف از اجرای این پژوهش بررسی امکان استفاده از نانو بلورهای هیدروکسی آپاتیت به عنوان یک ماده جاذب در حذف فلزات سنگین از محلول های آبی بود.
مباشرپور افزود : کاربردهای مهم نانو جاذب های سرامیکی حذف آلاینده ها از محیط های آبی است .
 
ادامه مطلب ...

آگهی های استخدام نساجی 28 آبان

استخدام مهندس نساجی , (شرکت تکسوفین) , مهندس نساجی جهت فروش , تجهیزات کنترل کیفی نساجی , آشنا به زبان انگلیسی وکامپیوتر

info@texofin.com ارسال رزومه : 88372763

=================================

, مهندس نساجی جهت , بخش فروش ترجیحا آقا , فکس جهت ارسال رزومه :
44985032

کارگران پلی اکریل اصفهان همچنان منتظرند

 کارگران شرکت پلی اکریل ایران همچنان منتظر عملی شدن وعده های مدیران این شرکت برای حل مشکلات کارگری خود هستند.

بدنبال تجمع کارگران این شرکت در روزهای اخیر، جمعی از کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان روز دوشنبه در اجتماع دیگری خواستار اجرا شدن درخواستهای خود شدند.
یکی از کارگران معترض که خواست نامش در این خبر ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین خواسته ما تغییر مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و مدیر امورمالی این شرکت است.
وی با بیان اینکه در حدود شش سال گذشته حقوق کارگران این شرکت افزایش نیافته است، افزود: در سالیان گذشته، بن های مناسبتی، حق بهره وری کارگران قطع شده و همچنین طرح طبقه بندی مشاغل که براساس آن حقوق کارگران افزایش پیدا می کرد، اجرا نشده است.

 

ادامه مطلب ...

نامه تولید‌کنندگان به رئیس‌جمهور؛ ممنوعیت واردات اولویت دهم را رفع نکنید

جمعی از تولیدکنندگان لوازم خانگی، کاشی و سرامیک، بلور و شیشه و نساجی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، ادامه ممنوعیت واردات کالاهای مشمول اولویت دهم را خواستار شدند.

به گزارش گیل تکس به نقل از خبرگزاری فارس، در این نامه‌ای که به امضای جمعی از تولیدکنندگان لوازم خانگی، کاشی و سرامیک، بلور و شیشه و نساجی رسیده، خطاب به رئیس جمهور آمده است:
 دستاوردهای چشمگیر نظام در عرصه سیاست داخلی که با انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به شکلی خاص تبلور یافت و در پی آن، توسعه سطح مناسبات بین المللی که با رویکردی متفاوت و کارگشا بازتعریفی از دیپلماسی فعال را در قالب مذاکرات برد - برد با قدرت‌های جهانی به تصویر کشید، چندی است که تمام توجه‌ها را به خود معطوف کرده است.

  ادامه مطلب ...

احتمال قطع کامل کشت پنبه درکشور

با اجرایی شدن طرح توسعه پایدار و اختصاص یارانه به بخش تولید پنبه بسیاری از مشکلات کشاورزان این حوزه حل می‌شود.

علی مظفری رئیس اتحادیه پنبه کاران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه علیرغم پیش‌بینی‌ها میزان تولید پنبه طی سال جاری افزایش پیدا نکرده، اظهار داشت: با توجه به اینکه طی سال جاری سطح زیر کشت پنبه افزایش پیدا کرده بود پیش‌بینی می‌شد میزان تولید 10 درصد افزایش یابد؛ اما کاهش یافت!
 
ادامه مطلب ...