مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

آخرین مهلت ارسال مقاله به مسابقه ملی «طراحی پارچه و پوشاک»

 دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان، 27 و 28 بهمن ماه امسال میزبان سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی «طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک» است.    به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، مهندس محسن شنبه، دبیر این مسابقات با اعلام خبر فوق گفت: به دنبال برگزاری موفقیت آمیز اولین و دومین دوره مسابقات ملی - دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک در دانشگاه یزد و استقبال مطلوب دانشجویان و صنعتگران از آن، دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان تحت نظارت عالی انجمن علوم و فناوری نساجی ایران، سومین دوره این رقابت‌ها را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: احیای فرهنگ و سنت اسلامی- ایرانی در ارتباط با طراحی پارچه و پوشاک، آشنایی متخصصان صنایع نساجی با قابلیت دانشجویان در زمینه طراحی پارچه و پوشاک و آشنایی دانشجویان با نیاز صنایع در زمینه‌های طراحی پارچه و پوشاک از جمله این اهداف است.
وی اضافه کرد: دستیابی به ایده‌های نو در زمینه طراحی پارچه و پوشاک و استفاده از توانایی‌های بالقوه متخصصین جوان، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کار گروهی، افزایش مهارت و خلاقیت دانشجویان، ارتقای سطح کیفی طراحی پارچه و لباس از طریق نگرش علمی به صنعت پوشاک و افزایش ارزش افزوده محصولات با ارتقای بخش طراحی در صنایع نساجی، از دیگر اهداف برگزاری سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک خواهد بود.

دبیر سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک با اشاره به برگزاری این مسابقات در سه بخش کلی، مهلت ارائه آثار به دبیرخانه مسابقات را نیمه آبان ماه امسال اعلام کرد.

وی با بیان این که برای نخستین بار بخش عمده‌ای از این مسابقات به صورت عملی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کمیته داوری به صورت حضوری توانایی علمی و عملی دانشجویان شرکت کننده را در زمینه‌های مختلف بررسی می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.nac.iut.ac.ir مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد