مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

برق کارخانه نساجی مازندران به علت بدهی قطع شد

بهماشین‌آلات کارخانه نساجی مازندران که قسمتی از آن حدود 12 سال قبل خریداری و در محل کارخانه موجود بود و بخشی از این دستگاه‌ها نیز که پس از گشایش اعتباری در سال 1390 در محل انبارهای کارخانه توسط گمرک پلمپ و با خطر مستهلک شدن روبرو شد سرانجام با پیگیری‌های مختلف در سفر رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به مازندران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رفع پلمپ شد. شرکت نساجی مازندران دارای خطوط مختلف ریسندگی، بافندگی، دولاتابی، بوبین رنگ‌کنی و گونی‌بافی است.

این کارخانه از بخش تکمیلی که ماشین‌آلات رنگ‌رزی، چاپ محروم بود که با رفع پلمپ ماشین‌آلات امکان نصب و راه‌اندازی خطوط رنگ‌رزی، چاپ و تکمیل میسر می‌شود.

با رفع پلمپ دستگاه چاپ و رنگ‌رزی در سفر ریاست جمهوری، مسئولان شهرستانی ادعا کردند که مشکلات موجود برطرف شد اما هنوز دو روز از سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت برای رفع پلمپ نگذشته که امروز به علت بدهی برق این کارخانه قطع شد.

این کارخانه با مشکلاتی اعم از حقوق عقب‌مانده کارگران به مدت چهار ماه و عدم ارائه لیست کارگران به بیمه به مدت چهار ماه دست و پنجه نرم می‌کند.

*مشکلات در حال بررسی است

فرماندار شهرستان قائم‌شهر در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: امروز به دلیل بدهی، برق کارخانه نساجی مازندران قطع شد که در حال بررسی هستیم تا مشکلات موجود آن برطرف شود.
مهدی محمدی بیان کرد: قرار است برای رفع مشکلات مالی نساجی مازندران وام 20 میلیاردی توسط بانک ملی ایران مهیا شود.
محمدی گفت: صبح فردا برای پیگیری وام 20 میلیاردی کارخانه نساجی به استانداری خواهم رفت تا مشکلات موجود کارخانه برطرف شود.
*در ازای بدهی کارخانه، زمین آن به بانک ملی داده شود
مدیرعامل بانک ملی 20 مهرماه در آیین گشایش پلمپ ماشین‌آلات کارخانه نساجی مازندران بیان کرد: پیش از این بانک ملی برای رفع مشکلات این واحد صنعتی بزرگ ملی تلاش‌هایی را انجام داده است.
عبدالناصر همتی افزود: حقوق و معوقات کارگران که معضل چند ساله کارخانه نساجی مازندران به شمار می‌رفت با دستور مسئولان ارشد کشوری سال گذشته رفع و حقوق و معوقات پرداخت شد.
وی با بیان اینکه بدهی معوقه به بانک ملی مشکل اصلی کارخانه نساجی مازندران است،تصریح کرد: این مشکل می‌تواند مانعی برای توسعه و پیشرفت کارخانه باشد‌.
وی گفت: به ازای بدهی کارخانه نساجی به بانک ملی، زمین این کارخانه واقع در شهر قائم‌شهر با قیمت‌گذاری کارشناسی به این بانک داده می‌شود و با انجام این روند، مشکل مهم کارخانه نساجی مازندران رفع می‌شود.
به گزارش فارس، برای پیگیری مشکلات کارگران و قطعی برق کارخانه نساجی، خبرنگار فارس چندین بار با مدیرعامل این کارخانه تماس گرفت اما وی پاسخی به تماس‌ها نداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد