مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

آثار روانی توافق هسته ای نگرانی افزایش قیمت ارز را از بین برد

رییس انجمن صنایع نساجی ایران گفت: آثار روانی حاصل از توافق هسته ای باعث شد تا نگرانی از افزایش قیمت ارز ازبین برود و آرامش بر بازار حاکم شود.
ˈمحمد مروج حسینیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را در 100 روز گذشته به صورت صادقانه انجام داده است، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته از ابتدای دولت یازدهم تاکنون باعث ایجاد آرامش روانی در جامعه شده است.
وی افزود: وضعیت آرام نسبی کنونی ضمن جلوگیری از افزایش قیمت ها میزان تقاضا را نیز کاهش داده است.

  به گفته وی، مذاکرات هسته ای تاثیر مثبتی در روند اقتصادی کشور خواهد داشت و گشایشی در وضعیت مالی و جریان نقل و انتقال ارز در کشور بوجود خواهد آورد.

رییس انجمن صنایع نساجی ایران خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها ظرف شش ماه آینده همچنان فشار بر بخش خصوصی ادامه خواهد داشت چرا که مجبور هستند مواد، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز را با 11 تا 15 درصد هزینه بیشتر وارد کنند.

رییس انجمن صنایع نساجی ایران ابراز امیدواری کرد که جریان های افراطی و مخالف توافق هسته ای برای دست یابی به منافع شخصی مانع تراشی و بهانه جویی در این مسیر نداشته باشند.

وی تصریح کرد: توافق هسته ای کمک می کند صنایع بالادستی از جمله پتروشیمی با سهولت محصولات خود را صادر و افزون بر ارزآوری زمینه اشتغالزایی بیشتر را نیز فراهم کنند.

مروج حسینی کشمکش میان تولیدکنندگان مواد اولیه، مشکل نقل و انتقال پول و کمبود نقدینگی را از مهمترین چالش های صنعت نساجی کشور عنوان کرد و گفت: این دغدغه ها باید در کارگروه ویژه با حضور مسوولان مربوطه بررسی و راه حل مناسبی برای آنها پیدا کنند.

عضو اتاق بازرگانی کاشان با انتقاد از تعامل میان بانک ها با تولید کنندگان، تاکید کرد: اکنون بانک ها هیچ کمکی به صنایع تولیدی کشور نمی کنند و مشکل نقدینگی در بیشتر واحدهای صنعتی نساجی کشور وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد