مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

گرانی مواد اولیه و تجارت‌های چمدانی، مشکل صنعت پوشاک خوزستان

 
رئیس انجمن صنایع همگن نساجی و پوشاک خوزستان گرانی مواداولیه و تجارت‌های چمدانی پوشاک را مشکل اصلی صنعت پوشاک استان عنوان کرد.

فرامرز احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)- منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: در حال حاضر مواداولیه به شدت گران شده و نقدینگی واحدها و کارگاه‌های تولیدی به یک‌دهم تقلیل یافته است.

وی افزود: علاوه بر این مشاهده می‌شود که افراد همواره پوشاک را به‌صورت چمدانی وارد استان می‌کنند و این مسأله به صنعت داخلی آسیب می‌زند. دولت باید به صنعت پوشاک و نساجی به عنوان یک صنعت اشتغال‌گرا نگاه کند و جهت کمک به این بخش تولیدی یارانه اعطاء کند.
  

احمدی‌نژاد عنوان‌کرد: قرار بود از محل طرح هدفمندی یارانه‌ها در جهت جبران افزایش هزینه‌های تولید، 30 درصد از اعتبارات یارانه‌ها به عنوان یارانه به بخش تولید اعطاء شود اما این مسأله هنوز محقق نشده است. اگر به این صنعت کمک شود و مورد حمایت دولت قرار گیرد، می‌توان بخش زیادی از مشکلات بیکاری کشور را حل کرد.

وی بیان‌ کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی پوشاک و کارگاه‌ها به دلیل بالا بودن هزینه‌های تولید با ظرفیت پایینی کار می‌کنند و این مسأله موجب کاهش راندمان تولید و افزایش بهای تمام شده کالا می‌شود و گرانی از این طریق به وجود می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد