مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

شرکت بافندگی مطهری زمینه اشتغال 620 نفر را در قزوین فراهم کرده است

مدیر کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری گفت: این شرکت بزرگ تولیدی با ظرفیت سالانه سه میلیون و 500 هزار متر انواع فاستونی زمینه اشتغال 620 نفر را در استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شهابی مدیرکارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید احمد عجم استاندار قزوین از قسمت‌های تولیدی این واحد صنعتی اظهارداشت: شرکت مطهری در زمینی به مساحت 27 هکتار احداث شده و زیربنای قسمتهای تولیدی آن 23 هزار مترمربع است.

  

شهابی افزود: این واحد بزرگ تولیدی بیش از چهار هزار مترمربع فضای انبار برای نگهداری تولیدات نساجی خود دارد و سالانه بیش از سه میلیون و 500 هزار متر انواع پارچه فاستونی مرغوب با استانداردهای ملی و جهانی تولید می کند.

مدیر واحد صنعتی مطهری یادآورشد: شرکت ریسندگی و بافندگی مطهری دارای قسمتهای مختلف رنگ رزی، ریسندگی، بافندگی و مراحل تکمیلی است و مرغوبیت تولیدات آن به گونه ای است که برخی کشورها از جمله چین آن را به نام خود در بازارهای دیگر عرضه می کنند.

مدیر کارخانه مطهری بیان کرد: تولید پارچه های فاستونی این کارخانه دارای دو استاندارد جهانی است و بالاترین توان تولید را دارد.

وی گفت: برگشت پذیری پارچه و ثبات رنگهای آن و نگهداری اتو از دیگر ویژگی های کیفی پارچه های تولیدی در کارخانه مطهری است.

شهابی تصریح کرد: به منظور افزایش بهره وری و حفظ رقابت در بازار حدود پنج سال قبل بخشی از تجهیزات قدیمی این شرکت نوسازی و بازسازی شد و امروز به عنوان یکی از کارخانه های شاخص در بخش نساجی بخش مهمی از نیاز داخل کشور به فاستونی را تامین می کند.

احمد عجم استاندار قزوین و هیئت همراه روز چهارشنبه از قسمت های مختلف شرکت ریسندگی و بافندگی مطهری قزوین بازدید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد