مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

البرز برای احداث شهرک تخصصی نساجی آماده است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از آمادگی استان برای احداث شهرک صنعتی تخصصی نساجی خبر داد و گفت: تمرکز زایی صنایع همگن پیشرفت روز افزون را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گیل تکس به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی استان البرز پیش از ظهر یکشنبه با حضور افشار فتح اللهی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز و جمعی از متخصصان این حوزه در محل این شرکت برگزار شد.

  

در این جلسه که به منظور هم اندیشی برای پیشرفت در صنعت نساجی و پیگیری مشکلات پیش روی این صنعت تشکیل شده بود، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: استان البرز استعداد خوبی در این صنعت دارد و تمرکز شرکت های مرتبط با این صنعت در یک شهرک صنعتی زمینه های پیشرفت هرچه بهتر این صنعت را در استان فراهم خواهد کرد.

افشار فتح اللهی با بیان اینکه خوشبختانه استاندار البرز توجه ویژه ای به بخش صنعت دارند و در این حوزه نیر تجربه فراوانی دارند، اظهار داشت: نگاه مثبت و کارا به مقوله صنعت و تولید در استان البرز با تعامل سازنده مدیران با استاندار به زودی موجب تحولات جهشی و هدف داری در البرز خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی تخصصی نساجی در استان، افزود: گام نخست ایجاد این شهرک تخصصی ارائه یک طرح مطالعاتی با موضوع نیازهای انحمن صنایع همگن نساجی برای کارشناسی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: با بررسی ظرفیت های موجود در استان می توان به سمت احداث یک شهرک تخصصی نساجی با نگاه ملی رفت.

فتح اللهی تاکید کرد: اگر گام های اولیه کاملا کارشناسی شده برداشته شود شهرک صنعتی نساجی استان البرز علاوه بر الگویی مناسب برای سایر استان ها می تواند از برندهای معروف جهان نیز برای همکاری دعوت کند.

وی در پایان تاکید کرد: امید است با ایجاد این شهرک صنعتی در آینده ای نزدیک شاهد حضور شاخه های دیگر این صنعت در استان البرز باشیم که موجب رونق هرچه بیشتر صنعت نساجی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد