مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بهره‌برداری از فاز اول کارگاه نساجی در گرمی

با حضور استاندار اردبیل در گرمی انجام شد
بهره‌برداری از فاز اول کارگاه نساجی در گرمی

با حضور استاندار اردبیل فاز اول کارگاه نساجی بخش موران گرمی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از فاز اول کارگاه نساجی در گرمی

به گزارش گیل تکس به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جریان به شهرستان گرمی از پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان بازدید و سه پروژه‌ تکمیل‌ شده در بخش‌های عمرانی و تولیدی را با اعتبار 448 میلیون تومان افتتاح کرد.


  

وی فاز اول کارگاه نساجی روستای تمورتاش بخش مرکزی موران که با صرف 400 میلیون تومان و در زمینی به مساحت هفت هزار و 800 متر مربع اجرا شده است را افتتاح کرد.

نیکزاد خانه عالم روستای عبابیگلو که در 42 متر مربع زیربنا و با 13 میلیون تومان احداث شده و پل ارتباطی روستای پیله‌درق و کریملو در بخش موران با اعتبار 35 میلیون تومان را نیز افتتاح کرد‌.

این مسئول در ادامه این سفر با حضور در بخش موران شهرستان گرمی از مجتمع آموزشی و پرورشی شهید اهلی روستای آقا‌ حسن ‌بیگلو که با پیشرفت فیزیکی 98 درصد در حال ساخت است، بازدید کرد.

وی تصریح کرد: این مدرسه چهار کلاسه با مساحت 310 متر مربع در زمینی به مساحت 310 متر مربع احداث می‌شود و تاکنون برای آن تا130 میلیون تومان هزینه شده است.

نیکزاد همچنین از ایستگاه‌ پمپاژ آب‌رسانی به بخش موران و پروژه جنگل‌کاری کوه ایرناواش گرمی بازدید کرد.

همچنین استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان مشگین‌شهر گفت: هماهنگی‌های لازم برای ادامه عملیات اجرایی سد معیشتی قورت ‌تپه مشگین‌شهر انجام شده و این سد تا هفته بسیج امسال آماده افتتاح می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی مدرسه 18 کلاسه سمیه مشگین‌شهرهم در مدت یاد شده به اتمام می‌رسد.

نیکزاد در بازدید از روستای دستگیر نیز به اجرای زیرساخت‌های گازرسانی به 17 روستای مشگین‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت: برای تسریع در بهره‌مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی نصب سه هزار علمک گاز در این روستاها تا قبل از رسیدن فصل سرما انجام می‌شود.

وی در روستای آق قاسملو منطقه ارشق که بیشترین رزمنده و ایثارگر را در دوران دفاع مقدس داشته حضور یافت و خاطر نشان کرد: امروز یکی از بهترین راه‌های پاسداشت زحمات و ایثارگری‌های ملت و رزمندگان دوران دفاع مقدس، خدمت مضاعف به مردم و کشور است و در این راستا باید با انجام دقیق وظایف خود و حمایت از حضور سرمایه‌گذاران ذیصلاح بخش خصوصی در عرصه تولید و سازندگی، در ادای این تکلیف و تحقق حماسه اقتصادی بکوشیم.

استاندار تاکید کرد: برای قدردانی از رشادت‌های اهالی این روستا مراحل طراحی گازرسانی به این منطقه تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد