مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

گزارشی از افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کف پوش، موکت و فرش‌های ماشینی صنایع وابسته

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرش‌های ماشینی با حضور مدیر کل دفتر نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیر نمایشگاه بین المللی در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این نمایشگاه مدیر کل دفتر نساجی و مدیر نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید و با بعضی از غرفه‌داران گفت‌وگو کردند.

در این نمایشگاه 107 شرکت داخلی و دو شرکت خارجی و یک شرکت کننده خارجی از کشور ترکیه حضور داشتند و محصولات خود را به نمایش گذاشته بوده‌اند.

در پنجمین نمایشگاه بین المللی از فرش‌های هوشمند، انواع فرش‌های با عرض بلند، تدوین و طراحی فرش ماشینی رونمایی شد.

فرش‌های هوشمند برای اولین بار توسط یک شرکت داخلی به ثبت رسیده و به نمایش گذاشته شده است.

در این فرش از سنسورهای حساس به لمس مجهز به فن‌آوری wirless بهره برده شده است و از آن می توان در محیط خانگی و در اتاق کودک استفاده کرد.

از دیگر کالاهایی که در این نمایشگاه ارائه شده می‌توان به انواع کف پوش، موکت، گلیم، قطعات و ماشین‌آلات مربوطه اشاره کرد.

در حاشیه این نمایشگاه مردانی، مدیر کل دفتر نساجی وزارت صنعت درباره وضعیت صنعت نساجی گفت: به طور کلی بالای 90 درصد واحدهای نساجی کشور به بخش خصوصی واگذار شده و تحت مدیریت خصوصی توانمند است.

وی ادامه داد: در کنار واحدهای دولتی، واحدهای خصوصی آمده‌اند و آن دسته از واحدهای دولتی که از کار افتاده‌اند را پوشش داده‌اند.

قنبری، مدیر نمایشگاه هم هدف برگزاری از این نمایشگاه را رونق در بازار فرش و صنایع وابسته به‌ آن دانست و گفت:‌ این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های قبلی 25 درصد رشد داشته است و شرکت‌های داخلی هم حضور پررنگ‌تری نسبت به قبل داشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد