مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

درآمدکم و ربایش کالای چینی/ عرضه پوشاک اصیل ایرانی با برند خارجی

استاد دانشگاه و طراح لباس عنوان کرد
درآمدکم و ربایش کالای چینی/ عرضه پوشاک اصیل ایرانی با برند خارجی

استاد دانشگاه و طراح لباس گفت: بسیاری از مردم از کیفیت نامطلوب اجناس چینی ناراضی هستند، اما درآمد کم آنها را به سمت پوشاک چینی می‎کشاند.

خبرگزاری فارس: درآمدکم و ربایش کالای چینی/ عرضه پوشاک اصیل ایرانی با برند خارجی

سعیده رضایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خلاقیت و توانایی هنرمندان طراحی لباس باید بیش از گذشته در کارهایشان نمود پیدا کند.

وی افزود: بسیاری از مردم به دلیل درآمد کم و ناچیز به سمت خرید کالای ارزان چینی روی می‎آورند، در صورتی که خودشان نیز از خرید این کالاهای بی کیفیت راضی نیستند.  

استاد دانشگاه و طراح لباس در ادامه گفت: پوشاک وارداتی به دلیل کیفیت نامطلوب ارزان قیمت‌تر از پارچه‌های ایرانی هستند و همین مسئله سبب شده که از این اجناس وارداتی استقبال شود.

رضایی تصریح کرد: پایین بودن تعرفه واردات پوشاک خارجی و عرضه این محصولات با قیمت ناچیز از عوامل کاهش تقاضای پوشاک ایرانی است.

استاد دانشگاه و طراح لباس ادامه داد: گرایش به سمت خرید پوشاک خارجی توسط مشتریان سبب فروش پوشاک ایرانی به نام محصول خارجی شده است.

وی گفت: باید بازار پوشاک ما به سرو سامان برسد و از تولیدگران داخلی حمایت شود، به گونه‎ای جنس  و مواد اولیه ارزان قیمت در اختیار آنها قرار بگیرد.

رضایی در پایان اذعان داشت: طراحان لباس بیش از گذشته به نوآوری در طرح‎های خود توجه کنند،  تا بازار پوشاک ملی بهبود یابد و همچنین تولیدگران مجبور نباشند تولید خود را متوقف کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد