مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اعلام حمایت گسترده انجمنها و تشکلهای صنفی، صنعتی ومعدنی از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن وتجارت

به گزارش ایرنا ، انجمن ها و تشکل های صنفی، صنعتی و معدنی روز یکشنبه با انتشار این نامه تاکید کردند: صنعت ، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی ، ایجاد اشتغال ، تعیین جایگاه بین المللی هر کشور دارای نقش بسیار ممتازی است. از طرفی آنچه به واسطه تحریم ها از خارج و سوء مدیریتها از داخل ، بر سر این بخش آمده است نه تنها از نگاه نقش آفرینان این بخش بلکه قطعا از نظر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز پوشیده نیست.
 
 فعالان بخش خصوصی خاطر نشان کرده اند که شرایط حساس کنونی آنچنان است که به کارگیری مدیران کارآمد و مجرب را اجتناب ناپذیر می کند. خروج از وضعیت نامطلوب کنونی و سیر به سمت شکوفایی و تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نیازمند شناختی دقیق و علمی از مشکلات و امکانات موجود می باشد و مستلزم ارائه برنامه ای مدون ، شفاف ، اطمینان بخش و براساس استانداردها و موازین علمی است.
در ادامه این نامه آمده است: اعلام نام مهندس «محمدرضا نعمت زاده» به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، برای اهالی این بخش تداعی کننده تجارب غنی ، رویکرد نظام مند، عملکرد مثبت و دریک عبارت جمع تعهد وتخصص است و سوابق وی در مسند وزیر در وزارتخانه های صنایع و کار و اموراجتماعی و مدیر ارشد درحوزه های دفاعی ، نفت و پتروشیمی موید پویایی ، تحول و برنامه مداری است که بخشی از نتایج آن در طرحهای به سامان رسیده تحت مدیریت ایشان ، ماندگار شده است.
فعالان بخش خصوصی در این نامه افزوده اند: برنامه تهیه و ارایه شده از سوی مهندس نعمت زاده مبتنی بر شناختی دقیق از وضعیت موجود و موقعیت کشور در جامعه جهانی است و با مشارکت کارشناسان خبره تهیه شده است. برنامه مذکور با برخورداری از جامعیت مناسب ، به شایستگی می تواند زمینه را برای برون رفت از وضعیت کنونی فراهم آورد. از نکات شاخص این برنامه ، ارائه اهداف کمی است که امکان پایش عملکرد وزارتخانه را مهیا ساخته و می تواند مسوولین مربوط را مستمرا ملزم به پاسخگویی کند و این امر،خود موجب امید بخشی و اعتماد بیشتر مردم و ذی نفعان خواهد شد.
در ادامه این نامه آمده است: با عنایت به آنچه مختصرا عرضه شد، انجمن ها وتشکل های امضا کننده این مرقومه ضمن اعلام همراهی و پشتیبانی ازمهندس نعمت زاده و برنامه های ایشان ، انتظار دارند نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای ارزشمند و قاطع ، اعتماد خود را به ایشان برای عهده دار شدن وزارت صنعت ، معدن وتجارت اعلام کنند.
انجمن مدیران صنایع،خانه معدن ایران، خانه صنعت ومعدن استان تهران،انجمن صنایع چرم ایران،انجمن کارفرمایان صنایع فروآلیاژ،انجمن صنعت تایرایران،انجمن جامعه متخصصین و مدیران صنعت کفش ایران،انجمن صنفی صنعت روکش تایرایران،
اتحادیه تولید و صادرات نساجی ایران،انجمن فرآورده های لبنی ایران،انجمن آرد سازان ایران،انجمن برنج ایران،انجمن کنسانتره و آبمیوه،انجمن آب معدنی و آب آشامیدنی،انجمن آبزیان ایران ،انجمن ماکارونی،انجمن نان ایران،انجمن فرآورده های گوشتی و انجمن افزودنیهای صنایع غذایی ایران از جمله امضاکنندگان نامه حمایت از«محمدرضا نعمت زاده» وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت دولت یازدهم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد