مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دبیر انجمن نساجی: می‌دانستیم مجلس به طرح حمایت رای نمی دهد

شبکه ایران / دبیر انجمن صنایع نساجی می‌گوید این تشکل می دانسته نمایندگان مجلس به طرح حمایت از تولید رای نمی‌دهند چرا که طرح بسیار خوبی بود و نمایندگان بدون دلیل با آن مخالفت کردند.
به گزارش شبکه ایران، علیرضا حائری در گفتگو با شبکه ایران گفت: روز اول که پیش‌نویس این طرح را به نمایندگان انجمن دادند اعضای انجمن همگی بر این نظر بودند که این طرح از مجلس رای نمی‌آورد.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس ثابت کرده‌اند هر جا که طرح خوبی در جریان بوده با آن مخالفت کرده‌اند گفت: بخش تولید بحران‌زده امید فراوانی به تصویب این طرح داشت که با این وضعیت باید آن را مرده فرض کرد.
  حائری خاطرنشان کرد: با رد شدن این طرح در مجلس و بازگشت آن به کمیسیون، هیچگاه در مجلس تصویب نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه تولید در این شرایط بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته آنگونه که انتظار بود از این بخش حمایت نشد و رکود فعلی ناشی از عدم حمایت‌هاست.
با این حال وی خاطرنشان کرد: وضعیت صنعت نساجی در مقایسه با بسیاری از صنایع دیگر بهتر است چرا که پوست این صنعت در برابر مشکلات کلفت شده.
دبیرانجمن صنایع نساجی با اشاره به وضعیت بحران زده صنعت خودرو گفت: خودروسازی در کشور ایران صنعتی گلخانه‌ای است و همیشه توجه دولت‌ها به آن بوده که در برابر کوچکترین مشکلات اینگوهه در بحرانن فرو می‌رود.
وی افزود: علی‌رغم مشکلات عدیده ای که صنعت نساجی با آن روبه رو است در سه ماه ابتدایی امسال ۱۴ درصد افزایش صادرات رخ داده و در مقایسه با سال ۹۰ این میزان به ۲۴ درصد رسیده است.
حائری با بیان اینکه به میزان رشد صادرات تولید در کشور نیز رشد داشته است چرا که به دلیل نوسانات ارزی واردات و قاچاق به کشور کمتر شده است و سهم بازار داخل برای تولیدکنندگان داخلی افزایش یافته است.
وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: با وضعیت مطلوب فاصله داریم اما اگر قفل سیستم بانکی باز شود می‌توان به حل مشکلات امید داشت چرا که با استفاده از اعتبارات بین‌المللی، یوزانس و ریفاینانس می‌توان مشکلات تولیدی را حل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد