مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نقشه‌ راه کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی تدوین می‌شود

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی از تدوین نقشه راه این کانون به درخواست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر عبدالحسین صادقی در سمینار ژئوسنتتیک‌ها، کاربردها و روش‌های تولید گفت:‌ کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی برای تدوین نقشه‌ راه خود در گام اول به دنبال شناسایی چالش‌های پیش روی صنعت نساجی و راهکارهای برون رفت از آن است.

وی ادامه داد: این کانون همچنین ارائه ایده‌های جدید و کاربردی برای صنعت نساجی را در دستور کار خود دارد که در این زمینه کنفرانس‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است.

به گفته دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی این کانون پیش از این سمینار مهندسی فروش را برگزار کرده است که متخصصان را متوجه خدمات پس از فروش شناسایی نیازهای بازار و تولید بر اساس ذوق و سلیقه‌ی مشتری کند.

صادقی توضیح داد: متاسفانه متخصصان نساجی عمدتا به مراحل تولید فکر می‌کنند و معمولا فضای بازار و خدمات پس از تولید و فروش خالی از حضور متخصصان نساج است.

وی با اشاره به این که سمینار «ژئوسنتتیک، کاربردها و روش‌های تولید» نیز در راستای رسیدن به اهداف کانون و در ادامه کنفرانس‌های قبلی تدوین شده است، خاطرنشان کرد:‌ به زودی کنفرانس دیگری در رابطه با منسوجات هوشمند برگزار می‌کنیم که فضای انتقال ایده در این زمینه نیز فراهم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد