مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مدیرعامل شرکت نساجی هلال‌احمر: تولیدپتوهایی متناسب باشرایط

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال احمر با اشاره به تولید نخستین پتوی بی‌بافت و سبک امدادی گفت: در تهیه این پتو بی‌بافت و سبک امدادی استانداردهای بین‌المللی سازمان‌های امدادرسان در حوادث غیرمترقبه رعایت شده است.

محمدرضا هاشمی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تولید نخستین پتوی بی‌بافت و سبک امدادی در مرحله آزمایش قرار دارد گفت: در آینده خط تولید این پتو به تولید انبوه می‌رسد.

وی در تشریح خصوصیات این پتو امدادی گفت: در طراحی و تولید این پتوی بی‌بافت امدادی مواردی همچون سبکی، ارزانی و گرمایش مناسب مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال احمر ایران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران در منطقه خاورمیانه و آسیا به عنوان مطرح‌ترین کشور تولیداکننده اقلام امدادی به خصوص چادر امدادی شناخته شده است گفت: کشورهای آفریقایی و منطقه خاورمیانه به دلیل خودکفایی ایران در تولیدات چادر امدادی و همچنین برنامه‌های متداول تولیدی صنایع نساجی این جمعیت، خواستار ایجاد نمایندگی و حتی احداث کارخانه نساجی چادرهای امدادی در کشور خود شدند.

هاشمی‌نیا همچنین با بیان اینکه ایران تنها کشور تولیدکننده اقلام امدادی از جمله پتو در دنیاست که در تولیدات خود از مواد ضایعاتی استفاده نمی‌کند گفت:‌مهمترین محصول تولیدی این شرکت چادر و پتوی امدادی مورد استفاده در حوادث و سوانح داخلی و خارجی است که هم‌اکنون بالغ بر 80 نوع اقلام امدادی در این شرکت تولید می‌شود و بر همین مبنا جمعیت هلال‌احمر در عرصه تولید اقلام امدادی در منطقه خاورمیانه رتبه نخست را دارد.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران در زمینه تولید چادرهای امدادی جزو سه کشور برتر جهان است گفت: برای باقی ماندن در سطح برترین‌های جهان باید با استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون جمعیت‌های هلال احمر و صلیب‌سرخ پیش برویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای تولید چادرهای بیمارستانی، آموزشی، انباری و مسافری گام موثری را برداشته‌ایم افزود: چادرها طبق محیط‌های آب و هوایی استان‌های مختلف کشور و انواع مختلف چادرهای اسکان اضطراری و بادی و چادرهای جدید امدادی مناطق متاثر و آسیب دیده از انواع حوادث تولید می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد