مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تجمع کارگران قراردادی نساجی مازندران مقابل فرمانداری قائمشهر

صبح امروز بیش از 150 کارگر قراردای نساجی مازندران در مقابل فرمانداری قائم شهر تجمع کرده و خواستار پاسخگوئی وضعیت شغلی خود در مقابل بی توجهی کارفرما و مسئولان استان شدند.



 قائمشهر - ایلنا: برای سومین بار در سال جاری کارگران قراردادی نساجی مازندران در مقابل فرمانداری شهرستان قائم شهر تجمع نمودند.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، صبح امروز بیش از 150 کارگر قراردای نساجی مازندران در مقابل فرمانداری قائم شهر تجمع نمودند و خواستار پاسخگوئی وضعیت شغلی خود در مقابل بی توجهی کارفرما و مسئولین استان شدند.

تعدادی از کارگران نساجی مازندران در این تجمع اعتراض آمیز در گفتگویی با ایلنا اظهار داشتند :با شروع سال 91 به یکباره طبق دستور کارفرما نسبت به ورود 150 کارگر قراردادی این شرکت جلوگیری به عمل آمد.

کارگران قراردادی نساجی مازندران اظهار می دارند: با توجه به وعده‌های فرماندار قائمشهر و شورای تامین این شهر که وعده داده بودند پس از 15 روز به خواسته آنان پاسخی داده می شود امروز متاسفانه هیچ پاسخ منطقی از سوی مسئولین به ما داده نشده است.

این تجمع اعتراض آمیز در حالی شکل گرفته است که سوابق کاری کارگران در این کارخانه از دو سال تا 16 سال است.

وضعیت نابسامان کارگران رسمی این شرکت نیز بر مشکلات کارگران این کارخانه افزوده است و بالغ بر 14 ماه است که کارگران رسمی این شرکت نیز حقوق دریافت نکرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد