مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فریاد حق‌طلبانه کارگران نساجی مازندران شنیده نمی‌شود

در استان مازندران خصوصی سازی واحد‌های تولیدی به اخراج، بی‌بند و باری، ناهنجاری‌های اجتماعی، تعطیلی کارخانجات، تعدیل و بیکاری کارگران، حقوق نگرفتن و فقر کارگران معنی شده است.

 ایلنا: یک فعال کارگری در مازندران گفت: در سالی که تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی نام گرفته است، کارگران نساجی مازندران در بد‌ترین شرایط معیشتی به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه خصوصی سازی یعنی عدل، انصاف، مروت، تقسیم عادلانه ثروت، کوتاه شدن فاصله فقر و غنا و توسعه صنعت، افزود: متاسفانه در استان مازندران خصوصی سازی واحد‌های تولیدی به اخراج، بی‌بند و باری، ناهنجاری‌های اجتماعی، تعطیلی کارخانجات، تعدیل و بیکاری کارگران، حقوق نگرفتن و فقر کارگران معنی شده است.

نصراله دریابیگی در ادامه افزود: علی‌رغم همه تلاش‌های مسئولان محلی متاسفانه هیچ گوش شنوایی فریاد‌های حق طلبانه کارگران نساجی مازندران را نمی‌شنود.

او با بیان اینکه در ایام عید امسال کارگران نساجی مازندران با دست خالی به خانه‌هایشان بازگشتند، ادامه داد: در آستانه ۱۱ اردیبهشت که روز جهانی کارگر است از مسئولین درخواست می‌کنیم ضمن پرداخت معوقات کارگران نساجی مازندران، طعم شیرین عدالت اجتماعی را به سفره‌های کارگران برگردانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد