مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

جشنواره مد و لباس فجر هم آمد

آنهایی که برای مد و شیک بودن اهمیت خاصی قائل می شوند دوستانی که دنبال لباس های زیبا و بی نظیر هستند ، خانم ها و آقایون خوش لباس، طراحان لباس و تولید کنندگان پوشاک ،  فرصت را از دست ندهید ، جشنواره جدیدی به اسم مد و لباس فجر در راه است


امسال علاوه بر جشنواره های هنری فیلم و تئاتر و موسیقی فجر جشنواره دیگری هم به این جشنواره ها به عنوان جشنواره مد و لباس فجراضافه شده است که قرار است از ۱۱ تا ۱۸ اسفند برگزار شود .

به هر حال اگر به دنیای مد و طراحی علاقه مندید فرصت را از دست ندهید چون برگزیدگان نهایی بخش های گوناگون این جشنواره به تولید کنندگان مطرح و نامدار این حوزه معرفی می شوند.
 این جشنواره شامل بخش های طراحی و دوخت، پژوهشی علمی و جنبی است و علاقمندان به شرکت در آن فقط لازم است که سری به سایت « فجر لباس دات آی آر » بزنند و آثار خود را از تاریخ ۱۹ دی تا ۱۵بهمن ماه سال جاری به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند .
 البته آثار ارائه شده باید به شکل دوخته و آماده شده باشد و عکس و ژورنال در داوری جشنواره شرکت داده نخواهد شد .
 و البته طراحان محدودیتی برای تعداد طرح های ارسالی به جشنواره مد ولباس ندارند اما فقط پنج طرح برای شرکت در جشنواره از سوی هیأت داوران انتخاب می شود.
 و با این حساب طراحان می توانند هر چه خلاقیت و ابتکار دارند در طرح های خود به کار برده و هر چند تا آثاری که می خواهند به جشنواره ارسال کنند.

منبع : خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد