مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تدوین استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش خبر داد.

به گزارش دنیای صنعت به نقل از ایسنا، مهندس مهدی اسلام‌پناه با اشاره به این‌که هم‌اکنون تیمی در دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با کمک تشکلهای بخش خصوصی در حال تدوین استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش است، افزود: برای تدوین این استراتژی جلساتی به صورت مرتب با اعضای هیئت مدیره تشکلهای مربوطه برگزار می‌شود که در مجموع ۱۵ تشکل در این چند حوزه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: با ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی تعداد واحدهای تولیدی و صنفی مرتبط با حوزه‌های نساجی، پوشاک، چرم و کفش افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده و به همین دلیل باید برای این چند حوزه صنعتی مهم استراتژی تدوین شود.

او با اشاره به این‌که کشور در زمینه تولید پوشاک دارای مزیتهای سرمایه‌گذاری فراوانی است، اظهار کرد: استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش در راستای استراتژی توسعه صنعتی کشور تدوین می‌شود.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: امیدواریم در آینده نزدیک سند استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش را نهایی کرده و به اجرا درآوریم. سرمایه‌گذاریها باید با برنامه در این صنایع انجام شود. و این در حالی است که این صنایع تاکنون هیچ سند و استراتژی نداشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد