مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

محصول صادراتی نساجی گیلان رونمایی شد

رشت - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از رونمایی محصول صادراتی نساجی استان در نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران خبر داد.

 محمد حسین اصغریان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد از جدیدترین محصول صادراتی استان در حوزه صنعت نساجی رونمایی شد.

 وی اظهارداشت: این محصول شامل نوعی پارچه با چاپ راکتیو بوده که با حضور مدیر کل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت درغرفه گیلان این نمایشگاه رونمایی شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: این محصول جزء نخستین مجموعه صادراتی شرکت ایران پوپلین است که از نظر کیفیت، قابل رقابت با محصولات معتبر خارجی بوده و با بسته بندی مناسب و جدید آماده صادرات شده است.

 وی افزود: با توجه به تلاش های متعدد صورت گرفته در استان در راستای رفع مشکلات صنعت نساجی بویژه رونق شرکت ایران پوپلین و با همت متعهدانه مدیران و کارکنان این شرکت، برای نخستین بار از سال 74 تاکنون این شرکت برای صادرات محصولات خود اعلام آمادگی کرده است.

 اصغریان ادامه داد: یکی از برنامه های احیا برخی واحدهای نساجی در استان، رسیدن آنان به آمادگی برای صادرات کالا، کاهش هزینه تمام شده، افزایش رقابت پذیری و بازسازی و نوسازی آنها بوده که در این زمینه شرکت ایران پوپلین بعنوان یکی از الگوهای موفق توانسته است به بخش قابل توجهی از این اهداف دست یابد.

 وی یادآورشد: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی بیش از 200 شرکت معتبر داخلی و خارجی حضور داشته اند غرفه استان با استقبال مناسبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد