مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

همایش ملی نساجی سنتی در بجنورد آغاز شد

همایش ملی نساجی سنتی در بجنورد آغاز شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی نساجی سنتی با هدف احیا و معرفی نساجی سنتی در بجنورد آغاز شد.

خبرگزاری فارس: همایش ملی نساجی سنتی در بجنورد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در حاشیه آغاز این همایش ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش در قالب ارائه مقاله و همچنین نمایشگاه نساجی سنتی برگزار شده و به مدت یک روز ادامه خواهد داشت.


علی عابدی با بیان اینکه 25 مقاله از سطح کشور برای ارائه در همایش ملی نساجی سنتی در بجنورد انتخاب شد، گفت: مقالات راه یافته از سوی اساتید برتر مورد بررسی و انتخاب شده است.


وی تصریح کرد: بر همین اساس در این همایش صنعتگران 17 ستان کشور حضور داشته و آثار خود را در این همایش به نمایش خواهند گذاشت.


به گفته معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، نمایشگاه نساجی سنتی نیز در حاشیه برپایی همایش ملی نساجی سنتی به نمایش عموم گذاشته شده است.


عابدی احیای نساجی سنتی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: هم اکنون روستای روئین به عنوان کانون بافت چادرشب کشور به عنوان قطب نساجی سنتی انتخاب شده است.


معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز همایش آسیب شناسی نساجی سنتی ایران در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده امسال نیز این همایش در استان میزبانی شد.


وی اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری این دست همایش‌ها، زمینه احیا و تقویت صنایع دستی به ویژه نساجی سنتی در کشور فراهم شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://irangooya.ir/

سایت ایران گویا حدود هزارو دویست سایت ایرانی پربیننده را دسته بندی کرده و جهت سهولت کار به کاربران ایرانی ارائه نموده است
سایت های مختلف براساس موضوع رتبه بندی شده و در یک ستون قرار داده شده است و رتبه بندی سایت ها نیز براساس آمار بازدید جهانی هر سایت می باشد یعنی گلچینی از بهترین سایت ها
http://irangooya.ir/
معرفی بیش از چهل سایت ارائه دهنده وبلاگ ، ارائه دهنده قالب وبلاگ ، دانلود و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد