مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

یارانه تولید نمی‌دهید اجازه تغییر قیمت دهید

یارانه تولید نمی‌دهید اجازه تغییر قیمت دهید
نساجی نیوز: رییس اتاق بازرگانی ایران با تصریح بر این‌ مطلب هشدار داد که در غیر این صورت تعطیلی واحدها و بیکار شدن کارگران اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، محمد نهاوندیان در مورد سخن وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر این‌که چیزی به نام یارانه تولید وجود ندارد و منظور دادن تسهیلات ارزان قیمت بوده است، عنوان کرد: در تبیین و تفسیر‌ آنچه در قانون هدفمندکردن یارانه‌ها آمده، ظاهرا یک تفاوتی بین آنچه مجلس از قانون مصوب می‌فهمد و آنچه در دستگاه‌های اجرایی از آن استنباط شده، پیدا شده است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر لازم است تبیینی در این مورد صورت بگیرد باید مراجع قانونی ذی‌ربط وارد عمل شوند.

نهاوندیان تصریح کرد: موضوع بعدی این است که به هر حال واحدهای تولیدی برای جبران افزایش قیمتی که در قیمت تمام شده آن‌ها به دلیل گران شدن سوخت حاصل می‌شود یا باید یارانه دریافت کرده یا امکان تغییر قیمت‌ها را پیدا کنند.

وی متذکر شد: نمی‌شود که هیچ‌کدام از این راه‌ها برای آن‌ها پیدا نشود و ما واحد تولیدی را با یک راه ناگزیر روبرو کنیم. در این صورت نتیجه میان‌مدت این موضوع تعطیلی واحد و بیکار شدن کارگران خواهد شد.

رییس اتاق ایران در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین اگر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط توان یا امکان پرداخت یارانه‌های جبرانی را ندارند، حداقل باید اجازه تغییر قیمت‌ها را به واحدهای تولیدی بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد