مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مشکلات کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان به زودی برطرف می‌شو

مشکلات کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان به زودی برطرف می‌شود
نساجی نیوز: معاون سیاسی اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با اقداماتی که در کمیسیون کارگری شورای امنیت ملی انجام شده، مشکلات کارگران شرکت ریسندگی کاشان به زودی برطرف می‌شود.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از فارس، محمد مهدی اسماعیلی شنبه‌شب در جمع نمایندگان کارگران کارخانجات ریسندگی این شهرستان تصریح کرد: برای حل مشکلات کارگران ریسندگی کاشان اقدامات خوبی در کمیسیون اجتماعی مجلس و سازمان تامین اجتماعی انجام شده‌است.
وی افزود: برای حل مشکل بازنشستگی 400 نفر از کارگران این شرکت که با مشکل غیبت روبرو هستند در کمیسیون کارگری شورای امنیت ملی اقدامات بسیاری انجام شده‌است که این اقدامات منجر به مصوباتی در کمیسیون شده ‌است.
وی ارجاع مصوبه کمیسیون کارگری شورای امنیت ملی به دولت را زمان‌بر دانست و اظهار داشت: برای از دست ندادن زمان مصوبه کمیسیون کارگری شورای امنیت ملی با قید دو فوریت به طور مستقیم به دولت ارجاع داده شد.
به گفته وی با توجه به اینکه مصوبه کمیسیون کارگری شورای امنیت ملی باید به تصویب هیئت دولت برسد، با تصویب این مصوبه در هیئت دولت مشکل 600 روز غیبت کارگران شرکت ریسندگی برای بازنشتگی برطرف می‌شود.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه از اجرای طرح بیمه بیکاری برای 100 نفر از کارگران واجد شرایط شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح، کارگرانی که از بیمه بیکاری استفاده کنند، این بیمه محاسبه و جزو سنوات کارهای سخت و زیان‌آور محسوب شده و مشکلی در زمان بازنشستگی آنان به وجود نمی‌آید.
اسماعیلی یادآور شد: شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان شرکت زیان‌دهی نیست و بحران در این شرکت ناشی از سوء مدیریت آن است.
وی تصریح کرد: برای خروج اساسی شرکت از بحران موجود، مدیریت جدیدی به زودی در این شرکت فعالیت خود را آغاز می‌کند تا مشکلات شرکت ریسندگی کاشان به صورت ریشه‌ای و برای همیشه حل و فصل شود.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: هرچند که ما مسئولان در ایجاد بحران در این واحد تولیدی نقشی نداشته‌ایم، اما خود را مسئول میدانیم تا مشکلات این شرکت را برطرف کنیم تا کارگران و خانواده آنان از مشکلات به وجود آمده خلاص شوند.
در حال حاضر یک‌هزار و 109 کارگر در دو کارخانه نساجی و ریسندگی و بافندگی کاشان فعالیت دارند که نیمی از آنها به دلیل مشکل غیبت در انتظار بازنشسته شدن هستند تا شرکت به گفته مسئولان با 600 نفر کارگر حیات خود را ادامه دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد