مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

پایان بیست و هشتمین نمایشگاه ماشین آلات نساجی TEXPO Eurasia 201

پایان بیست و هشتمین نمایشگاه ماشین آلات نساجی TEXPO Eurasia 2011 و هشتمین نمایشگاه بین المللی نخ در شهر استانبول – ترکیه
نساجی نیوز: بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی TEXPO Eurasia 2011 و هشتمین نمایشگاه بین المللی نخ در شهر استانبول ترکیه که در محل نمایشگاهی Tuyap برگزار شده بود روز سه شنبه مورخ 31 می 2011 پایان یافت.
به گزارش «نساجی نیوز»، این نمایشگاه در روز شنبه مورخ 28 می 2011 با حضور مسئولین بخش خصوصی و مقامات دولت ترکیه و با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران افتتاح گردید.
در نمایشگاه سال جاری 90 کمپانی از کشور ترکیه حضور داشتند و جمع کل غرفه داران بالغ بر 442 شرکت بوده که نسبت به سال قبل در حدود 10% افزایش را نشان می دهد.
تخمین های اولیه حاکی از بازدید حدود 40 هزار نفر از این نمایشگاه را دارد. این در حالی است که نمایشگاه بین المللی نساجی ایتما بارسلون نیز در اواخر شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه استانبول برای هر مترمربع بالغ بر 80 یورو می باشد و در صورت اجاره فضاهای بیشتری در نمایشگاه تا مبلغ 50 یورو در هر مترمربع نیز کاهش می یابد.
در همین ارتباط اتحادیه تولیدکنندگان ماشین آلات ترکیه علت عدم استقبال از نمایشگاه بین المللی نساجی در ایران و عدم حضور در این نمایشگاه را هزینه های بالای اجاره غرفه در ایران ذکر نموده و اظهار آمادگی نمودند که در صورت کاهش هزینه های آن، شرکت های ترک آمادگی دارند تا بصورت گسترده در این نمایشگاه حضور یابند.
شایان ذکر است که هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی نساجی ایران برای شرکت های خارجی برای هر مترمربع بالغ بر 245 یورو به علاوه 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد که بسیار گران است.
طبق اظهار مسئول اتحادیه صادرکنندگان صنایع ترکیه در سال 2010 جمع صادرات ماشین آلات سازندگان ترک بالغ بر حدود 300 میلیون دلار اعلام گردید که در حدود 15درصد آن به کشور ایران بوده است. شایان ذکر است که در همین سال جمع صادرات منسوجات و پوشاک کشور ترکیه به رقم 25 میلیارد دلار رسیده است و هدف گذاری ترکیه برای صادرات منسوجات و پوشاک برای سال 2020 بالغ بر 100 میلیارد دلار اعلام گردیده است.
بیست و نهمین نمایشگاه ماشین آلات نساجی TEXPO Eurasia و نهمین نمایشگاه بین المللی نخ استانبول ترکیه در سال 2012 و در تاریخ 21 الی 24 آوریل برگزار خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد