مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

واردات بی رویه سبب از هم پاشیدگی صنعت نساجی می شود

واردات بی رویه سبب از هم پاشیدگی صنعت نساجی می شود
نساجی نیوز: رئیس شبکه سراسری خانه صنعت و معدن ایران گفت: شکوفایی صنعت نساجی با اصلاح نرخ بهره بانکی و شناسایی بازارهای هدف صادراتی امکان پذیر است.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی غنیمی فرد با بیان این مطلب که واردات بی رویه سبب از هم پاشیدگی صنایع بخصوص صنعت نساجی می شود افزود: واردات در کشور باید بر طبق اصول و شرایطی خاص صورت گیرد بطوری که نیاز اساسی به آن در کشور حس شود در غیر این صورت سبب بروز چالش هایی در این صنعت می شود.
وی ادامه داد: صنعت نساجی در بسیاری از کشورها به عنوان یک صنعت استراتژیک و با ارزش افزوده بالا محسوب می شود اما متاسفانه این صنعت و کشور ما با چالش هایی بزرگ از جمله واردات بی رویه، بالا بودن نرخ تسهیلات بانکی،‌ اخذ مالیات فرسودگی ماشین آلات نساجی روبروست و برای به روز رسانی ماشین آلات توسعه و زیرساخت ها باید برنامه ریزی صورت گیرد.
رییس شبکه سراسری خانه صنعت و معدن ایران بازاریابی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و ایجاد رقابت بین بازارهای خارجی را از جمله عوامل موثر در توسعه این صنعت برشمرد و گفـت: با بهره گیری از تکنیک های پویا، مشتری محور و ارائه اطلاعات به روز، منطبق با استاندارهای جهانی به صادرکنندگان می توان شرایط را برای حضور در بازارهای صادراتی فراهم کرد.
غنیمی فرد تاکید کرد: با اصلاح نرخ بهره بانکی، اصلاح شیوه اخذ مالیات و بالابردن تعرفه گمرکی می توان بستر را برای توسعه این صنعت هموار کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد