مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فرمول غضنفری برای ماندگاری تولید‌کنندگان

فرمول غضنفری برای ماندگاری تولید‌کنندگان
نساجی نیوز: وزیر بازرگانی برای ماندگاری تولید‌کنندگان این‌چنین فرمولی ارائه کرد: ما باید سراغ روش‌هایی برویم که به بنگاه‌های خود در قالب تسهیلات ارزان‌قیمت کمک کنیم تا محصول نهایی خود را ارزان‌تر به دست مردم برسانند.
به گزارش«نساجی نیوز» مهدی غضنفری که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با ارائه‌ این فرمول ادامه داد: بنگاه‌های ما حتما این کمک را نیاز دارند و ما تحت هر شرایطی باید نگاه‌ها و توجه‌ها را به سمت مدیریت و شکار هزینه‌های اضافی ببریم.
وی اضافه کرد: من این راه فقط به خاطر تنظیم بازار راحت‌تر و حقوق مصرف‌کننده نمی‌گویم بلکه یک تولید ماندگار تولیدی است که بتواند مرتب هزینه‌های خود را کاهش دهد وگرنه ماندگاری آنها در بازار داخل و خارج سخت‌تر می‌شود.

غضنفری در ادامه بیان کرد: هرگونه دقت‌نکردن در مدیریت هزینه‌ها نتایج غیر کمک‌کننده‌ای برای همه‌ تصمیمات اقتصادی دیگر خواهد بود، بنابراین نباید مدیریت بازار و کنترل قیمت‌ها به عنوان یک فعالیتی که بازدارنده از تولید است، نگاه شود.
وی تصریح کرد: اگر در حوزه‌ تولید کالا و خدمات نتوانیم هزینه‌ها مدیریت کنیم و افزایش قیمت‌ها صورت بگیرد، این موضوع در آینده بر ضد تولید عمل خواهد کرد.
به اعتقاد غضنفری کمک واقعی به بخش تولید این است که با اصلاح فرآیند‌ها و فناوری‌ها به گونه‌ای عمل شود که مردم مجبور نشوند نتیجه‌ اصلاح قیمت‌های حامل‌های انرژی را در قالب افزایش قیمت محصولات پرداخت کنند.
وی متذکر شد: این روندی است که ممکن است در کوتاه‌مدت برای یک تولید‌کننده مفری از فشار هزینه تلقی شود، اما راه درست مقابله با این موضوع مدیریت هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است.
وزیر بازرگانی یادآور شد: هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار موجب رقابتی‌نشدن آنها می‌شود و هم‌چنین باعث خواهد شد که کالاهای خارجی مزاحمت بیشتری ایجاد کنند و مدیریت واردات نیز دچار سختی شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری در حوزه‌ مدیریت بازار امیدواریم که به سمت واگذاری کامل تنظیم بازار و بازرسی‌ها به بخش خصوصی حرکت کنیم و از اصناف بخواهیم که کارهای مانده در وزارت بازرگانی را هم آنها انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد