مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولیدکنندگان منتظر قیمت‌‌گذاری جدید انرژی هستند

عضو کارگروه حمایت از تولید؛
تولیدکنندگان منتظر قیمت‌‌گذاری جدید انرژی هستند
نساجی نیوز: شرکا در مورد عدم فروش تولیدات برخی واحدهای صنعتی، گفت: بعضی از تولید‌کنندگان برای فروش محصول خود منتظر تعیین قیمت جدید حامل‌های انرژی و تأثیر آن بر بهای تمام شده تولیداتشان هستند.
به گزارش«نساجی نیوز» به نقل از فارس، محسن شرکا، اظهار داشت: تأخیر بعضی از تولید‌کنندگان در فروش محصولات صنعتی به این معنی نیست که قصد گران‌فروشی داشته باشند بلکه برای برنامه‌ریزی منتظر تعیین قیمت جدید حامل‌های انرژی و تأثیر بهای مواد اولیه در قیمت تمام شده تولیدشان هستند.
وی ادامه داد: با توجه به واقعی شدن قیمت انرژی و افزایش آن و همچنین تورم ایجاد شده در سال جاری، باید دید قیمت مواد اولیه مورد نیاز بخش صنعت به چه میزان تغییر می‌کند.
عضو کارگروه حمایت از تولید با بیان اینکه قیمت مواد اولیه مورد نیاز بخش صنعت در سال جاری مشخص نیست، تصریح کرد: تولید محصولات صنعتی شامل 3 بخش قبل از تولید، خط تولید و پس از تولید می‌شود که قیمت تمام شده 2 مرحله آخر به بهای مواد اولیه بستگی دارد.
وی با اشاره به روند رو به رشد قیمت ارز اظهار داشت: باید دید مواد اولیه مورد نیاز بخش صنعت با چه قیمتی و از چه روشی تأمین می‌شود که در صورت همخوان بودن عرضه و تقاضا، مشکل زیادی در تأمین مواد اولیه و تأثیر قیمت آن در تولید نهایی کارخانه‌ها وجود نخواهد داشت.
شرکا ادامه داد: بسیاری از تولید‌کنندگان نگران قیمت تمام شده مواد اولیه مورد نیازشان هستند و منتظرند تا تغییرات قیمتی در بازار با شروع سال جدید مشخص شود.
وی تأکید کرد: اقتصاد کشور باید بر مبنای تولید شکل گیرد، این در حالی است که امروزه سود در واردات کالا است.
به گزارش فارس با شروع سال جاری برخی از تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود با تأخیر از سوی تولیدکنندگان پایین دستی روبرو هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد