مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دیدار نمایندگان تشکل‎های صنعت نساجی با وزیر صنایع و معادن

دیدار نمایندگان تشکل‎های صنعت نساجی با وزیر صنایع و معادن
نساجی نیوز: دبیر انجمن صنایع نساجی ایران، با اشاره به صادرات پنبه، گفت: انجمن صنایع نساجی ایران با صدور مجوز خروج 5هزار تن پنبه از کشور مخالف است.
به گزارش«نساجی نیوز» روز پنجشنبه 19 اسفند سالجاری نمایندگان تشکل‌های صنایع نساجی با وزیر صنایع ومعادن کشور دیدار کردند.
در خصوص این دیدار علیرضا حائری دبیر انجمن صنایع نساجی ایران، با اشاره به حاشیه این نشست به «نساجی نیوز» اعلام کرد: این نشست دومین جلسه وزیر صنایع و معادن با تشکل‎های صنعت نساجی در شش ماه اخیر است.
حائری افزود: در این نشست علاوه بر نائب ‌رئیس و دبیر انجمن صنایع نساجی ایران، نمایندگانی از سایر تشکل‎های صنعت نساجی و چرم و کفش و همچنین مسئولین دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارتخانه نیز حضور داشتند.
وی گفت: در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات صنعت نساجی علی‎الخصوص کمبود و گرانی الیاف پنبه و همچنین وضعیت نامناسب عرضه محصولات پتروشیمی در بورس اشاره شد و وزیر صنایع ومعادن رهنمودهای موثری را ارائه کرده و تصمیمات مفیدی اتخاذ شد که در صورت اجرایی شدن می‎تواند کمک موثری به رفع معضلات موجود کند و این موضوعات بزودی به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.
دبیرانجمن صنایع نساجی ایران اذعان داشت: در این دیدار از فشار بانک‌ها در باز پس‌گیری تسهیلات با سود بالا و تمایل آنها به بستن عقود مشارکتی به جای عقود مبادله‌ای انتقاد شد.

مخالفت انجمن صنایع نساجی ایران با صادرات پنبه از کشور

همچنین وی از مخالفت انجمن صنایع نساجی ایران را با صدور مجوز خروج 5 هزار تن پنبه از کشور را اعلام کرد و خواستار لغو این مجوز شد.
حائری بیان کرد: در حالی‌که صنایع ریسندگی به شدت با کمبود پنبه مواجه هستند و اکثراً به این علت با کاهش تولید روبرو هستند صدور مجوز صادرات 5 هزار تن پنبه داخلی هیچ‌گونه دلیل منطقی ندارد و خواهان لغو این مجوز شد.
دبیر انجمن صنایع نساجی اذعان داشت: این درخواست را در دیدار با وزیر صنایع ومعادن و همچنین مدیرکل دفتر نساجی وزارت صنایع مطرح کرده و مصراً خواستار جلوگیری از خروج پنبه از کشور شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد