مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ماشین آلات کارخانه های نساجی وارد قائمشهر شد

ماشین آلات کارخانه های نساجی وارد قائمشهر شد
نساجی نیوز: سومین محموله ماشین آلات کارخانه های نساجی مازندران عصر امروز (سه شنبه) وارد شهرستان قائمشهر شد.
به گزارش«نساجی نیوز» به نقل از ایرنا، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ورود این ماشین آلات به قائمشهر، گفت: این محموله شامل هشت کانتینر ماشین آلات خریداری شده از کشورهای سویس، فرانسه و آلمان است.
عزت الله اکبری تالارپشتی ادامه داد: سه محموله ماشین آلات وارد شده به قائمشهر برای نوسازی وتجهیز کارخانه نساجی شماره 3 واقع در جاده نظامی به این مجموعه انتقال داده شد.
وی با اشاره به مصوبه دور نخست سفر هیات دولت به مازندران مبنی بر احیای کارخانه های نساجی مازندران اظهارداشت: بمنظور اجرایی شدن این مصوبه و با حمایت دولت این محموله خریداری و وارد کشور شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدمت کارخانه های نساجی مازندران در قائمشهر به سال 1305 برمی گردد اظهارداشت: کارخانه های نساجی مازندران شناسنامه قائمشهر به شمار می روند.
اکبری گفت: سمت و سوی حرکت کشور به سمتی است که با ورود بخش خصوصی و میدان دادن به آنها می توانیم گام های بیشتری در مسیر توسعه برداریم.
وی ادامه داد: براساس اصل 44 قانون اساسی در ایجاد اقتصاد رقابتی باید بسترهای لازم برای این رقابت مابین سرمایه گذاران با حمایت از این گروهها ایجاد شود.
اکبری ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنایع را از عوامل ایجاد اقتصاد رقابتی دانست و گفت: صنعت نساجی نیز نباید از این رقابت عقب بماند.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ایجاد 120 هزار متر مربع سالن کارخانه و ایجاد شش هزار فرصت شغلی وعده ای است که از سوی سرمایه گذار ترک کارخانه های نساجی مازندران داده شده است.
اواخر سال گذشته یک سرمایه گذار اهل ترکیه برای احیای کارخانه نساجی اقدام به سرمایه گذاری در این صنعت قدیمی مازندران کرد و انتظار می رود در سال آینده کارخانه نساجی مازندران مجددا راه اندازی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد