مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

محصولات نساجی استان یزد نیازمند برندسازی است

تابش:
محصولات نساجی استان یزد نیازمند برندسازی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خواستار برند‌سازی برای محصولات نساجی استان یزد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش صبح امروز در نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران نساجی استان یزد اظهار داشت: صنعت نساجی استان یزد ظرفیت آن را دارد تا حرف اول را در سطح کشور بزند.

وی با اشاره به قدمت نساجی در استان یزد افزود: با وجود قدمتی که صنعت نساجی در استان یزد دارد، همواره شاهد وجود مشکل و معضل در این صنعت بوده‌ایم.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم وجود ماشین‌آلات مدرن، ضعف دانش و سوء مدیریت‌ها در این صنعت سبب شده نتوانیم متناسب با این حجم سرمایه‌گذاری و اشتغال ایجاد شده، توسعه این صنعت را به صورت مطلوب پیش ببریم.
وی با تاکید بر توجه کافی به سلیقه مشتری در تولید محصولات مختلف نساجی و با توجه به کیفیت بسیار بالای برخی پارچه‌های تولیدی در واحدهای نساجی استان نظیر پارچه‌های پرده‌ای و رومبلی، خواستار برندسازی محصولات مهم نساجی استان شد.
تابش اظهار امیدواری کرد که با این اقدام دیگر شاهد آن نباشیم که تولیدات ما با عنوان اجناس ترکیه به فروش برسد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین پیشنهاد راه‌اندازی خوشه صنعت حلوا ارده‌سازی اردکان را مطرح کرد و از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست تا طرح توجیهی لازم را تهیه کند.
تابش قول مساعد داد تا مراتب را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری کند.
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به شناسایی 400 خوشه صنعتی در سطح کشور، استان یزد را در رتبه دوم صنعت نساجی در کشور دانست.
مسعود عظیمی‌ همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در تعیین استراتژی نساجی استان یزد در بخش‌های مختلف از جمله توسعه توان طراحی، بازاریابی، مباحث آموزشی و ... پرداخت.
در این جلسه همچنین در مورد ایجاد دهکده نساجی استان یزد، احداث یک واحد تولید چادر مشکی در اردکان، راه‌اندازی مرکز آموزش‌های پیشرفته نساجی، ایجاد خوشه سنگ و ... بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد