مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

خانواده اصفهانی معامله 36 میلیارد تومانی نساجی بروجرد را قطعی کر

روزگذشته با پرداخت 30درصد وجه نقد و اسنادلازم:
خانواده اصفهانی معامله 36 میلیارد تومانی نساجی بروجرد را قطعی کرد

خبرگزاری فارس: یک خانواده اصفهانی که بلوک 95 درصدی نساجی بروجرد را در رقابت با مشتری ترکیه ایی خریداری کرده بود، با قطعی کردن این معامله 36.7 میلیارد تومانی،صاحب تام و تمام این شرکت بورسی شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، بلوک 95 درصدی نساجی بروجرد درحالی سوم بهمن ماه توسط سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اصالتاً و به وکالت از طرف شرکتهای مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی، سرمایه گذاری سپه، مدیریت سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و شرکت خدمات مدیریت سرمایه مدار عرضه شده بود که یک خانواده اصفهانی (مظاهری) و فعال در صنعت نساجی و چاپ این بلوک را بعد از 5 روزکاری رقابت با مشتری ترکیه ایی خریداری کرد.
براساس این گزارش، این بلوک در قالب 140 میلیون و 922 هزار و 669 سهم نساجی بروجرد به قیمت هر سهم 168 تومان در بازار دوم معاملات روی میز فروش گذاشته شده بود، اما به دلیل رقابت این دوگروه، بهای هر سهم شرکت در 10 بهمن (روزمعامله) به 216 تومان رسید تا ارزش 95 درصد سهام به بیش از36.7 میلیارد تومان برسد.
حال خانواده مظاهری روزگذشته در مهلت قانونی 9 روز کاری بعد از انجام معامله ، از طریق کارگزاری بورسیران با پرداخت 30 درصد وجه نقد و دیگر اسناد لازم به شرکت بورس، قطعیت این معامله را احراز کرد تا دراولین فرصت با برگزاری مجمع فوق العاده هئیت مدیره و مدیریت نساجی بروجرد را در اختیار گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد