مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

امکان فروش 140تومانی هر سهم نساجی بروجرد از اردیبهشت

مدیربازار شرکت بورس به فارس خبر داد:
امکان فروش 140تومانی هر سهم نساجی بروجرد از اردیبهشت 90

خبرگزاری فارس: مدیربازار شرکت بورس گفت:درپی قطعی شدن معامله بلوک 95درصدی نساجی بروجرد، سهامداران جزء این شرکت درصورت تمایل می توانند از اردیبهشت 90 به مدت 60 روز سهام خود را به قیمت هر سهم 140 تومان به صاحب جدید آن بفروشند.


علی صحرایی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس، ضمن تایـید قـطعیت مـعامـله 36.7 میـلیارد تـومـانی بلــوک 95درصدی نساجی بروجرود در روزگذشته اظهار داشت: هیات پذیرش اوراق بهادار قبل از این عرضه سه شرط را برای خریدار این بلوک تعیین کرده بود. یکی از این شروط برنامه های خریدار برای حمایت از شرکت و سهام و مالکان جزء و خرید سهام این گروه در تمایل به فروش در دوره زمانی مشخص و به قیمت منصفانه مورد توافق بورس تهران بود.
وی ادامه داد: بنابراین آن دسته از سهامداران جزء نساجی بروجرود که تا قبل از 3 بهمن در فهرست سهامداری این شرکت حضور داشتند، می توانند در صورت تمایل از اردیبهشت 90 به مدت 60 روز سهام خود را به قیمت هر سهم 140 تومان به صاحب جدید آن بفروشند.
به گفته وی این درحالی است که تا آن زمان داد و ستد سهام نساجی بروجرد به قیمت تابلو بوده و فقط آن دسته از سهامداران جزء قبلی خواهند توانست سهام خود را به قیمت 140 تومانی هر سهم بفروشند و این امکان برای خریداران جزء جدیدی که بعد از سوم بهمن اقدام کرده باشند نمی شود.
صحرایی همچنین خاطر نشان کرد: سهامدار جدید نساجی بروجرود متعهد شده شرایط تداوم حضور در بورس این شرکت فراهم کند.
به گزارش فارس، خریدار جدید بلوک 95 درصدی نساجی بروجرد که خانواده ای اصفهانی بنام مظاهری است ، روزگذشته با پرداخت 30 درصد وجه نقد معامله و اسناد اتاق پایاپای به شرکت بورس، قعطیت این معامله 36.7 میلیارد تومانی را احراز کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد