مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اقدامات موثری در جهت سود آوری کارخانه های نساجی کرمانشاه انجام ش

اقدامات موثری در جهت سود آوری کارخانه های نساجی کرمانشاه انجام شده است           

 استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات موثری در جهت سود آوری کارخانه های نساجی استان که مدتی پیش تولیدشان از توجیه افتاده بود، انجام شده است.


 سید دادوش هاشمی در بازدید از واحدهای نساجی غرب و کرپ ناز از بازگشت این دو کارخانه به چرخه تولید کشورابرازخرسندی کرد واظهار داشت: برای رونق این کارخانه ها از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
وی نقش مجموعه مدیریت و منابع انسانی را در جهت قوی وغنی شدن کارخانه فرش غرب سابق و کرپ ناز را بسیار موثر دانست و همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانکهای استان را به حمایت و پشتیبانی از صنایع استان فراخواند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه افراد کارآفرین و توانمند که در بخشهای مختلف زمینه های اشتغال مردم به خصوص جوانان را فراهم می کنند باید مورد حمایت قرار گیرند، اظهار داشت: خوشبختانه زمینه های خوبی برای حرکت استان به سمت توسعه صنعتی فراهم شده که همگی باید با تمامی توان و تلاش  این مسیر را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهیم .


کارخانه نساجی غرب، فرش غرب سابق با تولید نخ فرش ماشینی و 230 نفر کارگر و کارخانه کرپ ناز با تولید انواع پارچه و 230 نفر کارگر چندی پیش دچار مشکلاتی در تولید شده بودند که با تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه هم اکنون به چرخه تولید بازگشنه اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد