مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید لباس‌های ورزشی «حجابی» با فناوری مدرن توسط یک شرکت در مالزی


یک شرکت البسه «محجوب و اسلامی» با نام «نیلوفا»، که یکی از پیشتازان پوشاک اسلامی در مالزی، بالاخره نخستین مجموعه ورزشی حجابی را با عنوان «آیورا» وارد بازار کرده که با استفاده از فناوری های مدرن ساخته شده اند.

این شرکت مالزیایی، هدف از ایجاد خط تولید پوشاک ورزشی اسلامی برای زنان را تشویق بانوان مسلمان به شرکت در فعالیت های ورزشی عنوان کرده و اعلام کرد: ما از اهمیت پویا و فعال ماندن در میان مردم مالزی باخبریم و اینکه تقاضا به ویژه در میان زمان مسلمان بالاست. بنابراین تصمیم گرفتیم یک سری محصولات خوب از جمله پوشاک ورزشی برای جوامع اسلامی به ویژه برای زنان مسلمان تولید کنیم.
  
محصولات ورزشی حجابی در این شرکت از پارچه پلی لیکرا با فناوری پیشرفته ساخته شده اند، پارچه های آن بادوام و سبک وزن بوده، و تنفس و حرکت را برای ورزشکاران آسان می سازد. فناوری خشک به کار رفته در این لباس ها نیز آن ها را ضدعرق کرده است.

از دیگر محصولات ورزشی ارائه شده در این شرکت «حجاب مات» است که تنها یک اندازه داشته به به خاطر اینکه با فناوری «رشته های هم استیچ» ساخته شده اند، برای تمامی افراد با اندازه های مختلف قابل استفاده می باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد