مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

در کارخانه بافت بلوچ زمینه اشتغالزایی برای 170 نفر ایجاد شد

کارخانه بافت بلوچ یکی از بزرگترین واحد نساجی کشور است/ زمینه اشتغالزایی برای 170 نفر ایجاد شد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای نساجی کشور یاد کرد و گفت: این کارخانه نقش مهمی در اشتغال و تولید منسوجات در جنوب شرق کشور داشته است.

به گزارش گیل تکس به نقل از عصرهامون، کارخانه فراگیر بافت بلوچ درحالی سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد که در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند. 

 
پس از حادثه آتش سوزی در این کارخانه، واحدهای ریسندگی کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد.
پس از مدت ها اما از سال 94 فعالیت این کارخانه مجددا از سرگرفته شد و گفته می شود در اوایل سال 95 از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج گردید.
با این تفاسیر اما در بازدیدی که روز گذشته منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه داشت از بهره برداری خط جدید ریسندگی کارخانه بلوچ در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای نساجی کشور نقش مهمی در اشتغال و تولید منسوجات در جنوب شرق کشور داشته است.
وی با بیان اینکه تمامی امکانات این کارخانه بر اثر آتش سوزی سال88 از بین رفته است، افزود: در حال حاضر ماشین آلات جدید و مدرن برای راه اندازی واحد ریسندگی این کارخانه در حال نصب است وتلاش خواهیم کرد با احیای دوباره این واحد نساجی شاهد تولید کالای داخلی و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.
معظمی در ادامه از تکمیل و راه اندازی خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر تا یک سال آینده خبر داد و گفت: راه اندازی خط جدید ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر که برای تجهیز آن تا کنون 100 میلیارد تومان هزینه شده است زمینه اشتغال 170نفر را به طور مستقیم فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد