مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

رنگ مناسب برای لباس در فصل زمستان


خوش پوشی و زیبا به نظر آمدن برای اغلب خانم‌ها مهم است و آن‌ها همواره به دنبال راهی هستند تا زیبا‌تر و خوش پوش‌تر به چشم بیایند، شرایط جوی مخصوص به هرفصل سبب شده است تا یکسری از رنگ‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند در این مطلب به معرفی رنگ مناسب برای لباس در فصل زمستان می‌پردازیم که سبب می‌شوند شما زیبا و خوش پوش‌تر به چشم بیاید.
  
خاکستری و مشکی مناسب برای تمام افراد

در فصل زمستان رنگ‌های مشکی و خاکستری بیش از رنگ‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و این رنگ‌ها را تمام افراد با انواع رنگ پوست می‌توانند استفاده کنند.

رنگ خردلی بپوشید و آرامش بخش شوید

رنگ خردلی گرم است و و آرامش خوبی را از خود ساطع می‌کند اگر به دنبال این هستید که بر روی دیگران تاثیر گذار باشید این رنگ را در پوشش خود به کار ببرید.
اعجاز رنگ‌های زمستانی در خوش پوشی بانوان

افراد با رنگ پوست روشن از رنگ بنفش استفاده کنند‌

به افرادی که مو و پوست روشن دارند توصیه می‌شود تا از رنگ بنفش استفاده کنند این رنگ سبب آن می‌شود تا خوش پوش‌تر و زیبا‌تر به نظر رسید.

رنگ قرمز مناسب برای پوست روشن

به افرادی که پوستی روشن دارند توصیه می‌شود تا از رنگ قرمز استفاده کنند ترکیب رنگ قرمز به همراه پوست روشن بسیار زیبا است البته به افرادی هم که پوست تیره دارند توصیه می‌شود تا از قرمز تیره استفاده کنند.

شتری مناسب‌ترین رنگ زمستان

رنگ شتری را همواره در لباس‌های زمستانی مشاهده می‌کنید از کیف و بوت تا پالتو و شال این رنگ یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها در فصل زمستان است و جلوه زیبایی به شما می‌دهد.
اعجاز رنگ‌های زمستانی در خوش پوشی بانوان

رنگ پرتقالی یادآور زمستان

پرتقال یاداور زمستان است و رنگ پرتقالی هم به معنای زمستان است و پوشیدن این رنگ شور و نشاط شمارا نشان می‌دهد.

گرمای رنگ‌های پر رنگ را برای خود کنید

رنگ‌های پر رنگ و گرم مانند قهوه‌ای برای زمستان بسیار مناسب هستند و گرمای خود را به شما هم منتقل می‌کنند در فصل سرما از این رنگ استفاده بسیار داشته باشید.

ترکیب رنگ‌های زمستانی

در این فصل می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کنید برای مثال ترکیب رنگ‌های نقره‌ای و آبی، آجری و ارغوانی، خاکستری و قرمز، سرمه‌ای و کرم، زرد و قهوه‌ای و صورتی و کرم بسیار زیبا و مناسب هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد