مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

پایان عمر برند لاکچری ورساچه

http://rozup.ir/view/2659110/Versace-logo.jpg


مایکل کورس، طراح مشهور آمریکایی امروز (سه شنبه) برند معروف و باسابقه ورساچه را با قیمت بیش از دو بیلیارد دلار خریداری کرد. این خبر بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای مد را شوک کرده است.
 

 
مایکل کورس در سال‌های اخیر به دنبال گسترش سبد برندهای تحت تملک خود برآمده است. او سال گذشته برند جیمی چو را با رقم 1.3 میلیارد دلار خریداری کرد و حالا با خرید برند ورساچه در دنیای مد سروصدا کرده است.

 مایکل کورس قصد دارد نام برند ورساچه را به Capri Holdings تغییر دهد و 100 فروشگاه دیگر نیز با نام این برند تجاری راه‌اندازی نماید. به گزارش بیزینس‌وایر، نام جدید ورساچه از یک جزیره افسانه‌ای الهام گرفته شده است.

قراداد میان نمایندگان مایکل کورس و برند ورساچه عصر امروز امضا شد. دناتلا ورساچه، طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه که خود یکی از سهامداران اصلی ورساچه بود، به‌عنوان نماینده ورساچه در این جلسه حضور داشت.

دوناتلا 63 ساله در این جلسه با بیان این‌که پس از این همکاری‌اش با ورساچه به قوت خود باقی خواهد ماند، اظهار داشت: این یک لحظه بسیار هیجان‌انگیز برای ورساچه است. سال‌هاست که در کنار ورساچه هستم. افتخارم می‌کنم که این برند هم در زمینه مد و هم در زمینه فرهنگ، مدرن و قوی عمل کرده است. حتم دارم ورساچه پس از این هم به همین شکل موفق خواهد بود.

ورساچه شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچه تأسیس شد. این برند طی این سال‌ها یکی از برندهای محبوب مردم جهان و به خصوص سلبریتی‌ها بوده است.

مایکل کورس، مالک جدید برند ورساچه نیز طرح‌هایش در میان مردم سراسر جهان طرفدار دارد. او بیشتر به خاطر لباس‌های زنانه‌اش شناخته می‌شود. آخرین فشن‌شو مایکل کورس در هفته مد نیویورک با استقبال فراوان همراه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد