مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مهمترین معیارها در هنگام خرید دستگاه لیفتراک

مهمترین و اولین معیار در هنگام خرید دستگاه لیفتراک شرکت سازنده این مدل دستگاهها میباشد بطور مثال شرکتهای سازنده تویوتا ، کوماتسو، نیسان ، میتسوبیشی جزو بهترین شرکتهای سازنده لیفتراک میباشند
دومین معیار انتخاب یک لیفتراک ارتفاع دکل این دستگاهها میباشد که در بعضی از این مدل لیفتراکها به 4.5 متر میرسد
سومین معیار انتخاب نوع سوخت لیفتراک میباشد که برای کارخانجات نساجی فقط مدلهای برقی و دوگانه سوز کارآیی داشته و مدل دیزل به هیچ عنوان مناسب برای استفاده در کارخانجات نساجی نیست

  ادامه مطلب ...

استخدام لیسانس شیمی نساجی در تهران آشنا به رنگ رزی پارچه

یک شرکت تولیدی لباس در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود، به یک لیسانس شیمی نساجی آشنا به رنگرزی پارچه نیازمند است.

واجدین شرایط با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایند.

( داخلی 1 )
 46810556

سالانه ۶۰۰ میلیون دلار کالای نهایی در مناطق آزاد فروخته می‌شود


نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی گفت: صنعت پوشاک و زنجیره تامین آن صدمات زیادی از قاچاق و واردات بی‌رویه غیرقانونی متحمل شده است. واردات بی‌رویه پوشاک که عمدتا بدون عوارض ورودی و مالیات‌ صورت می‌گیرد، موجب شرایط نابرابر برای صنعت پوشاک شده است.
نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، در نامه‌ای به دبیر و اعضای محترم شورای نگهبان نوشت: صنعت پوشاک و زنجیره تامین آن صدمات زیادی از ناحیه قاچاق و واردات بی‌رویه غیرقانونی متحمل شده است. واردات بی‌رویه پوشاک که عمدتا بدون پرداخت عوارض ورودی و مالیات‌های مربوطه صورت می‌گیرد، موجب ایجاد شرایط نابرابر برای صنعت پوشاک کشور شده و عملا امکان رقابت عادلانه و برابر را با رقبای خارجی دشوار نموده است.
  ادامه مطلب ...

پایان عمر برند لاکچری ورساچه

http://rozup.ir/view/2659110/Versace-logo.jpg


مایکل کورس، طراح مشهور آمریکایی امروز (سه شنبه) برند معروف و باسابقه ورساچه را با قیمت بیش از دو بیلیارد دلار خریداری کرد. این خبر بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای مد را شوک کرده است.
 

ادامه مطلب ...

مدل لباس بافت زنانه و دخترانه زمستانی



برای بافت لباس‌های زمستانی زنانه بی نهایت مدل وجود دارد که در نواع بلوز، ژاکت، تونیک و .. وجود دارند. در این بخش نمونه‌هایی از زیباترین مدل لباس‌های بافتنی زنانه را مشاهده کنید و ایده بگیرید.
 

ادامه مطلب ...

پاییز امسال چه رنگ و طرح‌هایی مد هستند؟

بسیاری از خانم‌ها و آقایان شیک پوش با نزدیک شدن به پاییز کنجکاوند بدانند که چه طرح‌ها و رنگ‌هایی در پاییز امسال مد هستند تا در استایل خود استفاده نموده و به روز باشند.
 
ادامه مطلب ...

اجاره مغازه برای برند ایرانی ۲.۵ برابر برند خارجی


بازدید و بررسی محصولات 150 فروشگاه پوشاک در تهران نشان می‌دهد که 113 برند محرزشده قاچاق در آنها فروخته می‌شود و برخی برندهای قاچاق، به راحتی در پاساژهای تهران فروخته می‌شوند.
شانزدهم اسفندماه سال95 بود که طبق «دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک»، واردات پوشاک منوط به داشتن نمایندگی شد. نمایندگی‌ گروه‌های کالایی مختلف هم در «سایت ایرانیان اصناف» ذکر شده که تعداد آن برای پوشاک 23 مورد است.
  ادامه مطلب ...

مدل‌های تابستانی لباس زنانه را به پاییز ببرید!

شما هم از آن‌هایی هستید که برای فصل جدید کل کمد لباستان را زیر و رو می‌کنید و جای مدل‌های تابستانی لباس زنانه را به پاییزی‌ها می‌دهید؟ اما امسال برای پاییز این لباس‌ها را در کمدتان نگه دارید!
 
ادامه مطلب ...