مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نیازمند واردات مواد اولیه پوشاک هستیم

Image result for ‫نخ‬‎

رییس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: بخش‌هایی از نخ که در بازار موجود است وارداتی بوده و ما برای تولید به واردات مواد اولیه نیاز داریم.

به گزارش گیل تکس به نقل از قدس آنلاین، جواد مفیدی اظهار کرد: قراردادها از قبل تنظیم شده و تهیه پارچه مقداری برای تولید کننده مشکل ایجاد کرده است، از طرفی با افزایش قیمت هم مواجه شدیم اما با همه این تفاسیر تولیدکنندگان با همان قیمتی که قرارداد بستند ارائه جنس می‌کنند.
  
رییس اتحادیه پوشاک مشهد با تایید کمبود نخ در بازار بیان کرد: بخش‌هایی از نخ که در بازار موجود است وارداتی بوده وما به واردات مواد اولیه نیاز داریم چرا که ما تولید کننده برخی مواد اولیه نیستیم، شرط اولیه برای تولید نخ و تقویت نساجی، بودن مواد اولیه و واردات آن است.

مفیدی ادامه داد: تولیدکنندگان در بحث فرم مدارس تعهد قبلی دارند و مقداری جنس را قبلا تهیه کردند، در زمینه فرم مدارس نباید افزایش قیمت سه برابری پارچه وجود داشته باشد چون برا اساس قرارداد و تعهدات قبلی است.

رییس اتحادیه پوشاک مشهد مطرح کرد: به طور مثال تولید کننده شاید یک سوم موجودی را که قرارداد بسته در دست داشته باشد، اما برای  ادامه کار ممکن است با مشکل مواجه شود، بعد از شهریور ماه ممکن است در بعضی از سایزها افزایش قیمت اعمال شود، یعنی سایزهای پر فروش، فروخته شده و بعد اگر متقاضی مجددا درخواست کند ممکن است با افزایش قیمت مواجه شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد