مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کاهش ۷۰درصدی مصرف آب واحد نساجی



مدیرعامل این کارخانه با بیان اینکه علاوه بر کاهش مصرف آب میزان تولید نیز 70درصد افزایش یافته گفت:پیش از اجرای این طرح ها میزان تولید پارچه در کارخانه یک میلیون و 700هزار مترمربع بود اما بعد از اجرای طرح ها این میزان به دو میلیون و 700هزار مترمربع رسید. 

 
عبدالحسین اخوان مقدم نصب افزود: دستگاه آر او یا آب شیرین کن، دستگاه فیلتر پرس برای به صفررساندن آب لجن حاصل از تصفیه شیمیایی، افزایش دور سرعت دستگاهها با هدف رنگرزی بیشتر متراژ پارچه و کاهش مصرف آب و سوخت، استفاده از پساب آب رنگرزی پارچه های روشن برای رنگهای تیره و استفاده از تانک های ذخیره آب بالای هر دستگاه برای استفاده مجدد و خنک سازی دستگاهها از جمله طرح هایی است که در این کارخانه اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ها سالانه 150هزار مترمکعب آب در این کارخانه صرفه جویی می شود گفت: این طرح ها با همکاری دانشگاهها و متخصصان حوزه آب برای مصرف بهینه آب در این کارخانه انجام شده است.
اخوان مقدم نصب افزود:برای تولید هر یک مترمربع پارچه تا هزار لیتر آب مصرف می شود اما بکارگیری فناوری های روز در این کارخانه باعث شده میزان آب مصرفی به 29 لیتر برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد