مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دلالان چادرهای کارخانه نساجی شهرکرد را با عناوین خارجی به فروش می‌رسانند

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دلالان چادرهای کارخانه نساجی شهرکرد را با عناوین خارجی به فروش می‌رسانند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام  ظهر امروز در بازدید از کارخانه نساجی حجاب اظهار داشت: این کارخانه برای استان و کشور افتخار و یک مجموعه بالنده است که متاسفانه همانند دیگر داشته‌های درون استان و کشور قدرش را نمی‌دانیم.   وی افزود: در حال حاضر کیفیت تولیدات که در این مجموعه تولید و عرضه می‌شود با آنچه که در بازار و در مرئی و منظر عموم جامعه کم و بیش رصد کردیم نه تنها برابری کرده بلکه در یک حد از کیفیت بالاتری برخوردار است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از تغییر مارک چادرهای کارخانه حجاب شهرکرد به مارک‌های خارجی و عرضه آن در بازارهای داخلی و خارجی تصریح کرد: متاسفانه به لحاظ اینکه معمولا نگاه‌ها به بیرون است این تولیدات با کیفیت خودمان را نیز با یک عده‌ای مارکشان را عوض می‌کنند و مارک‌های دیگر همچون کره‌ای بر این‌ها می‌گذارند و به بازار عرضه می‌کنند که این واقعا یک بیماری است و باید درمان شود.

نکونام بیان کرد: الحمدالله بیش از 400 نفر نیرو در یک مجموعه‌ای این چنینی در کشور و استان ما مشغول به فعالیت هستند که تولیدات قابل توجهی را تولید و روانه بازار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تولید چادر مشکی در استان ظرفیت بسیار ارزشمندی است که باید حمایت شود، گفت: راه‌اندازی و آغاز به کار مجدد این مجموعه به لطف الهی یکی از حمایت‌های بسیار مهم و اساسی بود و اکنون پس از راه‌اندازی مجدد این مجموعه باید در بخش‌های عرضه و مصرف تولیدات این مجموعه مورد حمایت جدی مردم و مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عرضه مناسب تولیدات از سوی کارخانه و حمایت مسئولان و دستگاه‌های مختلف را نکته بسیار مهم برای رونق محصولات این کارخانه دانست و خاطرنشان کرد: هم این تولیدات باید به خوبی از سوی متولیان این کارخانه به جامعه عرضه شوند و هم نهادهای کشور و دستگاه‌های مختلف باید از تولیدات این مجموعه استفاده کنند و نگذارند این مجموعه‌های خوب که در کشور وجود دارد احیانا با مشکل رکود و امثال این‌ها مواجه شوند.

نکونام ادامه داد: این مجموعه جزء سرمایه گذاری‌های بنیاد مستضعفان است و قطعا از ناحیه این بنیاد نیز آمادگی توسعه آن وجود دارد که اگر از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده و حمایت شوند قطعا امکان توسعه بیشتر این مجموعه و بکارگیری بیشتر نیروی انسانی نیز وجود دارد.

وی افزود: ‌توفیقی بود که از مجموعه ارزشمند بازدید کنیم تا بلکه بتوانیم بعضی نهادها که می‌توانند در این جهت سهیم باشند را گسیل دهیم و زمینه‌ای فراهم شود تا تولیدات اینجا را بخرند و یک مقداری این مجموعه قوت بیش از پیش خود را پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: قطعا نهادها و دستگاه‌های بسیاری در کشور و استان برای پرسنل خود و جامعه نیازمند این گونه تولیدات هستند که لازم است از این تولیدات خوب کشور که به آن هم نیاز دارند، استفاده کنند.

نکونام چادر مشکی را یکی از نیازهای مهم امروز بانوان دانست و گفت: حجاب جای خودش را امروز به خوبی در جامعه باز کرده ‌و ‌‌به عنوان یک حجاب کامل یکی از ضرورت‌های مهم است که این مسئله نیز به خوبی در کشور جا افتاده ‌و باید از این ظرفیت در راستای معرفی و عرضه تولید چادرهای این کارخانه به بانوان نیز استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: الحمدالله بانوان متدینین ما از چادر به خوبی استقبال می‌کنند و جا دارد متولیان امر نیز بَر روی عرضه محصولات این مجموعه کار کنند تا اقشار مختلف مردم و نهادها و دستگاه‌ها و به ویژه بانوان از این چادرها خریدار و استفاده کنند.

وی افزود: ما نیز به نوبه خودمان در معرفی و جذب جامعه و نهادها و دستگاه‌ها برای استفاده از محصولات این مجموعه تلاش خواهیم کرد تا این کارخانه نقش خود را در جامعه را به خوبی ایفا کند.

به گزارش تسنیم نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز با حضور در کارخانه نساجی حجاب شهرکرد تنها تولیدکننده چادرمشکی در کشور از نزدیک درجریان اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نکونام در این بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه از جمله خط تولید مواد اولیه، بافندگی، شستشو، رنگرزی، و چاپ و تکمیل پارچه، کنترل کیفیت و ماشین آلات تخصصی خط آماده سازی و بسته بندی چادر دیدن کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد