مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اختصاص 20میلیارد تومان برای تامین نقدینگی کارخانه نساجی مازندران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص 20میلیارد تومان برای تامین نقدینگی کارخانه نساجی مازندران خبرداد.
منصور معظمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی قائم شهر با بیان اینکه در فرصت موجود از این کارخانه بازدیدی انجام شد و دو مشکل مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: نساجی مازندران از نظر نقدینگی با مشکل رو به رو است و باید این نقدینگی تامین شود تا تولید افزایش یابد و نیز ماشین‌آلاتی که به مدت طولانی در این کارخانه بدون استفاده مانده راه اندازی شود.  وی تصریح کرد: برای رفع مشکل نقدینگی کارخانه نساجی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و در روز چهارشنبه نشستی با نمایندگان مجلس برگزار می‌کند تا در این نشست راهکاری ارائه شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل نقدینگی کارخانه نساجی مازندران اختصاص می‌یابد تا برخی از مشکلات این کارخانه در زمینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های موجود رفع شود.

معظمی یادآور شد: اگر ماشین آلات موجود در کارخانه نساجی مازندران نصب شود برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نساجی قائم‌شهر به طور عمومی به شهرداری این شهر تعلق دارد، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر به دنبال واگذاری کارخانه هستند و سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی اصلی به دنبال دریافت این کارخانه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مذاکراتی که با سازمان خصوصی سازی انجام شد انتخاب فردی با اهلیت و تخصص مربوط به این صنعت در دستور کار قرار دارد تا کارخانه نساجی به وی واگذار شود، گفت: با توجه به آنکه کارگران مدتی است حقوق دریافت نکردند راهکاری باید پیدا کرد تا این مشکل رفع شود.

معظمی با اشاره به اینکه دو مرکز نساجی با توجه به سابقه طولانی مدت نباید در این وضعیت قرار داشته باشد، تصریح کرد: این دو کارخانه بسیار غنی و دارای امکانات فراوان هستند و حق آنان نیست که در این شرایط باشند و باید از این منابع موجود در نساجی مازندران و قائم‌شهر استفاده کرد.

وی گفت: این ماشین آلاتی که در نساجی مازندران وجود دارد از بهترین لوازم بوده و این خلاف اقتصاد مقاومتی است که این ماشین آلات بدون استفاده باقی بمانند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تلاشمان در وزرات صنعت و معدن و تجارت با توجه به دستور وزیر بر رفع مشکلات کارخانجات نساجی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد