مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بخش پوشاک اردبیل ۱۳۷۰ فرصت شغلی فراهم می‌کند

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بخش پوشاک اردبیل در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط ۱۳۷۰ فرصت شغلی فراهم می‌کند.
 علی نظری شیخ‌احمد صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی یک اردبیل اظهار داشت: بخش پوشاک اردبیل در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط یک هزار و 370 فرصت شغلی فراهم می‌کند که هدف از راه‌اندازی این واحدها حمایت از تولید و اشتغال در سالی که مزین به نام همین موضوع است در نظر گرفته شده و 668 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 9 درصد به این طرح‌ها اختصاص می‌یابد.  وی افزود: مهم‌ترین اقدامی که ما به دنبال آن هستیم حمایت و پشتیبانی از طرح‌های صنعتی و تولیدی است که همراه با اشتغال‌زایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته است و در این زمینه رونق‌بخشی به تولیدات داخلی از اولویت‌هایی است که ما با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و سعی بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اجرای این طرح‌ها در روستاها نیز برای ما حائز اهمیت بسیار است که پنج استان کشور در این طرح به عنوان پایلوت تولید پوشاک در نظر گرفته شده  و اردبیل نیز جزو آن‌ها است که در رشد اشتغال و رونق تولید نقش بسیار مهم و اساسی دارد.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما مبنی بر حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی و اشتغا‌ل‌زایی مطلوب در استان است که تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته و از این پس نیز امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم این مهم را به تحقق بخشیم.

نظری شیخ‌احمد با اشاره به اتمام عملیات اجرایی ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی مشگین‌شهر نیز بیان کرد: این ساختمان با تخصیص اعتباری در حدود سه میلیارد و 500 میلیارد ریال احداث شده و برای خرید یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز چهار میلیارد و 350 میلیون ریال اختصاص یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد