مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

راه اندازی اولین مرکز توسعه تخصصی پوشاک و مصنوعات چرمی در روستای تیس چابهار

راه اندازی اولین مرکز توسعه تخصصی پوشاک و مصنوعات چرمی در روستای تیس چابهار

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: براساس توافق صورت گرفته سازمان منطقه آزاد با بانک رسالت و همچنین فراهم بودن بستر لازم، اولین هسته و کانون کارآفرینی اجتماعی در روستای تیس چابهار راه اندازی می شود.
عبدالرحیم کردی در نشست‌هم‌اندیشی با مدیرعامل‌بانک قرض‌الحسنه رسالت، اظهار داشت: مبنای تولیدات این مرکز تخصصی، پوشاک و مصنوعات چرمی خواهد بود و سایر کارها را نیز توسعه خواهیم داد.  

وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌ها و راهبردهای اصلی سازمان منطقه آزادچابهار جلب مشارکت‌های محلی و مهارت آموزی و ارتقای کیفیت زندگی مردم محلی باتوجه به اقدامات توسعه ای و صنعتی است.

عبدالرحیم کردی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک رسالت در قالب طرح شبکه کارآفرینی اجتماعی تجربه های موفقی را درکشور ارایه کرده است .

وی در ادامه گفت: بانک رسالت نمونه هایی از این طرح ها را در شهرها و استان های مختلف کشور به اجرا درآورده و به دلیل این تجربه دعوت کردیم از بستر و فضایی که در روستای تیس منطقه آزاد چابهار به صورت پایلوت اولین شبکه یا مدل کسب خرد و کار خانگی را طرح ریزی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد:طبق برنامه سازمان منطقه آزاد، با استقرار و نهادینه کردن این مدل در روستای تیس به عنوان پایلوت، می‌توانیم این طرح را در‌ روستاهای اطراف توسعه دهیم.

وی افزود: توسعه اشتغال روستایی و بازگشت مردم به روستاها، در سیاست اقتصاد مقاومتی مورد توجه است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت کشورگفت: در تلاشیم تا با فعالیت در راستای توسعه محلی و منطقه ای بتوانیم نسبت به ایجاد کانون های کار و زندگی با هدف توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی ایفای نقش کنیم.

"محمدحسین حسین زاده"افزود: طبق توافقات صورت گرفته با سازمان منطقه آزادچابهار به عنوان اولین کانون، مرکز پوشاک و مصنوعات چرمی با پشتیبانی و همکاری همه جانبه سازمان در روستای تیس این کانون در یکی دو ماه آینده بصورت منسجم راه اندازی  شود.

شایان ذکر است مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت کشور در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد چابهار ضمن بازدید از بخش های مختلف این منطقه، خانه توسعه روستای تیس را افتتاح و در نشستی با مدیرعامل سازمان و فعالان اقتصادی منطقه مسایل مختلف کاری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد